توسط
درود دوستان
مطمئنا افراد زیادی هستیم که مدت زمان زیادی ست منتظر دعوت به مصاحبه و یا دریافت ویزای NIW هستیم. لطفا نظراتتون رو در مورد طراحی و نوشتن یک پتیشن لتر مطرح کنید. به نظر من این شاید تنها کاریه که از دستمون بر میاد. مهاجرت بخصوص برای ما یک تصمیم و اتفاق بزرگه، که برنامه ریزی و اقدام بزرگی براش لازمه. اما متاسفانه بدون دلیل فقط داره عمر و زمان ما هدر میره. به خصوص اینکه اگر ترامپ رای بیاره، به احتمال زیاد مشکلات ما دو چندان خواهد شد. ممنون میشم آقای فرهاد هم با توجه به تجربه شون نظرشون رو اعلام کنن.
سپاس
توسط
با درود
این پست برای مدتی به صورت هایلات در بخش سوالات قرار داده شد تا بیشتر دیده شود. امیدوارم حرکتی صورت گیرد.
https://bamohajer.com/questions
سالم باشید

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

2 پاسخ

توسط
با درود و احترام

هر حرکتی که این روزها انجام شود باعث میشه بعدها تاسف کمتری وجود داشته باشه. مخاطبان بسیاری از این سایت هم از نخبگان هستند. دغدغه های زیادی باعث شده که این دوستان دست به فعالیت آشکاری نمیزنند. نمیخواهم بگویم محافظه کاری ولی باید بدانید علنی شدن برخی اسامی میتونه هزینه اجتماعی برای برخی از این دوستان داشته باشه و لذا بناچار سکوت کردند و اقدامی نمیکنند.

بدون شک در اولین گام اشتراک گذاری متنهای پیشنهادی دوستان به همره چند هشتگ برای سوشیال مدیا موثر ترین حرکت خواهد بود. من توصیه به هزینه کردن ندارم. توصیه میکنم در درجه اول بر روی هشتگهای توئیتری کار کنید و مسئولین را مخاطب قرار دهید.

مکاتبه با سناتورها و کنگرسمن در مرحله دوم است و تا زمانی که در توتیتر شلوغ نشود این سیاسیون اعتنایی به خواسته نخواهند داد. باید این سیاسیون هم در توئیتر مخاطب قرار گیرند.

همزمان از طریق برخی از دوستان باید رسانه ها مهم آمریکا را درگیر کرد. در دوره ترامپ بن، فشار رسانه های آنلاین بر دولت خیلی زیاد شده بود و برخی از این موانع هم با این فشارها برطرف شد.

در این میان مراقب موج سواری برخی منفعت طلبان باشید و اتفاقی که در ایگل اکت آن را تبدیل به کیسه پول برای چند نفر و گروه کرده بود مراقب باشیم اینجا هم تکرار نشود.

دسامبر سال گذشته هم حرکتی شروع شد که گزارشی از آن در لینک زیر هست.
https://bamohajer.com/814

امیدوارم دوستان هم با نظرات ارزشمند زمینه ساز یک حرکت جدی شوند.
سالم باشید
توسط
سپاس آقای فرهاد از اعلام نظرات ارزنده تون. به اشتراک گذاری متن در توئیتر به عنوان اولین و کم هزینه ترین قدم، پیشنهاد خیلی خوبیه، که باید در خصوص آماده کردن متن همفکری کنیم. لطفا سایر دوستان هم نظرات و راهکارهای خودشون رو اعلام کنن
توسط
آقای دکتر فرهاد
سلام
خواهشمندم این حرکت را خودتان مدیریت بفرمایید. نیاز به چاره جویی دارد. آیا امکان دارد شما پتیشنی آماده بفرمایید و به جایی که میتواند به این موضوع رسیدگی نماید، ارسال بفرمایید.
بنظرم یک نظرسنجی بگذارید چه کسانی حاضر هستند امضا کنند. اگر ملاحظه فرمودید که تعداد به اندازه کافی زیاد است، زحمت این قضیه را بکشید. ما در این راه هزینه های مالی و زمانی زیادی پزداخت کرده ایم. بابت حق الزحمه شما، فکر میکنم شما هر عددی را در نظر داشته باشید با تقسیم شدن بین افراد با این تعداد به پول خرد برای متقاضیان تبدیل میشود. امیدوارم این درخواست را اجابت کنید. ارادتمند
توسط
با درود و احترام

توصیه من فعالیت در دنیای مجازی و رسانه به صورت هدفمند و با برنامه است. شکی نیست گروه نخبگانی که امروز پشت درب سفارت صف کشیده انده و یا منتظر اتمام پروسه AP  ناعادلانه هستند در صورتی که از خرد جمعی استفاده کنند به نتیجه خواهند رسید.

اگر یک درصد احتمال میدادم که میتوانستیم با هزینه کردن مشکل را حل کنیم حتما فراخوان جمع آوری کمک میدادیم و مطمئن بودم که چند ده هزار دلار جمع میشد.

در حال حاضر تجربه من نشان داد ابزار رسانه و با حرکت جمعی تنها راه حل این مشکل است. رسانه های اجتماعی و وب سایتهای خبری داوری عمومی و منصفانه ای ایجاد میکند که سیاسیون را مجبور به حل مشکل میکند. در کنار همه این موارد فشار بر موسسات آمریکایی  (چن و پورتر) که سود زیادی از این مسیر میبرند هم بدون شک بی تاثیر نیست. ارسال یک نامه گروهی به این موسسات هم توصیه میشود.

شاید برخی از دوستان هم درجریان باشند همین الان هم که دارم این متنها را مینویسم حرکتی از سوی دو وکیل یکی ایرانی و یکی آمریکایی شروع شده برای کتگوری نخبگان. با شناختی که از هر دوی این افراد دارم منافع مادی و تبلیغی تنها دستاورد آنها است و هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.

امیدوارم حرکت های جمعی در رسانه ها به زودی شروع شود.

سالم باشید
توسط
در مورد متن نامه می تونیم یک پیش نویس آماده کنیم و با راهنمایی آقای فرهاد اصلاح و نهاییش کنیم. اما قبلش باید در مورد تعداد امضا کنندگان مطمئن بشیم. آیا در این مورد راهکاری هست؟
توسط
درود بر شما. به نظر میرسه افرادی که حاضرند در این مسیر همراهی کنند با نوشتن نام مستعار و کیس نامبر بدون درج 3 رقم آخر میتونند اعلام آمادگی کنند.
در صورتی که دوستان  به تعداد قابل توجه برسند میتوانند در همین صفحه هماهنگی ها را انجام دهند و کار را پیش ببرند.
کاری از دست من بر بیاد بر اساس زمانبندی های کار روزانه حتما کمک میکنم.
سالم باشید
توسط
سلام آقای فرهاد
لطفا این موضوع را اعلام عمومی بفرمایید. و بفرمایید کجا باید ثبت کنیم.
تشکر از کمک ارزشمند شما
توسط
درود بر شما
به تیم فنی سایت گفته شد که یک صفحه مناسب برای این منظور آماده کنند و در اختیار دوستان قرار دهند تا بتوانند راحتتر بحث کنند و نظر سنجی هم قرار داده شود.
به محض آماده شدن در همینجا اطلاع میدیم.
پیش از هر چیز منتظر میمونیم تا ببینیم چه تعداد از دوستان در همینجا اعلام آمادگی میکنند برای انجام هر حرکتی

سالم باشید
توسط
یعنی واقعا دوستان حاضر نیستند مشارکت کنند؟؟!!
توسط
دیگه همه ساله همین موقعها میشه کاسبان ایگل اکت دست به کاسه میشن. همینها که شعار میدن بهشون میگیم یه کمک کنید تا پتیشن آماده کنیم مایی که دو سال منتظر مصاحبه هستیم مشکلمون حل بشه میگن این ربطی به اونها نداره!!!!!!!
چرا ایگل اکت ربط داره؟ چون توش پول هست و منافع؟ برای ما که پشت درب سفارت هستیم هیچی به هیچی؟ نباید کاری کنید؟
توسط
خب مگه خودمون نمی تونیم این پتیشن لتر رو آماده کنیم؟
توسط
دوست عزیز که این کامنت رو گذاشتید. سلام. پیشنهاد میکنم خود شما با دکتر فرهاد همکاری کنید. دکتر فرهاد قطعا سرشون شلوغه و شاید لازم باشه یکی از خود ما عهده دار این قضیه باشه. من هم آماده ام کمک کنم. امیدوارم دوستان درگیر در قضیه کمک و همفکری کنند.
توسط
درود بر شما.

در پستهای بالا هم اعلام کردم میتونیم از این حرکت حمایت کنیم ولی اعلام آمادگی نداشتیم.
لااقل دوستان با نوشتن کیس نامبر خودشان بجای نام (با حذف چهار عدد آخر) پیشنهادات خودشون را همینجا بنویسند و اینکه چه مسئولیت در چه بخشی را تقبل میکنند و در این صورت میدونیم واقعا چند نفر میخوان همکاری کنند. این کاری نیست که بشه از عهده ده بیست نفر بربیاد. نامه باید چند صد امضا داشته باشه تا نتیجه بگیره.
در مرحله بعد وارد آماده سازی متن ها، امضاهای الکترونیکی و سپس انجام کار بر اساس تقسیم وظیفه شویم.

*بخشهای پیشنهادی به روز میشود.

سالم باشید
توسط
درود، من در قسمت بالا هم نوشتم، حاضرم متن اولیه نامه را آماده کنم. اما همونطور که آقای فرهاد در آخرین پیامشون هم نوشتن، قبل از اون، تعداد افراد همکاری کننده و رای دهنده مهم هست که متاسفانه تا الان خبری ازشون نیست

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 7 آپریل 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 28, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 29 آپریل 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 11, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 28 می 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 24 ژانویه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 30, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 26, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 28 فوریه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 24 ژانویه 2024 توسط کابر مهمان
2 پاسخ
مطرح شده 10 ژانویه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 14, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 20, 2023 توسط SGD
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 17, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 16, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 15, 2023 توسط کابر مهمان
7 پاسخ
1 پاسخ

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...