توسط
سلام
خواستم بدونم اگر بدون وکیل بخوام برای niw  اقدام کنم چقدر شانسم کم میشه؟

آیا امکان بروز مشکل هست؟
اگر بدون وکیل بخوام پیش برم و کارها رو خدم انجام بدم هزینه راهنمایی مرحله به مرحله تیم شما چقدر هست؟

ممنون میشم راهنمایی کنید

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

2 پاسخ

توسط
 
بهترین پاسخ
با درود و احترام

شانس با یا بدون وکیل اگر دقت در آماده سازی مدارک و پتیشن لتر داشته باشید برابر است. شما میتونید هزینه ای که به وکیل میپردازید را برای پرمیوم پروسس به اداره مهاجرت پرداخت کنید که در نتیجه کمتر از 4 ماه به شما نتیجه را اعلام میکنند.
در حال حاضر دوستانی هم که با وکیل بودند و پرونده هایشان موفق نبود خودشان پاسخ اداره مهاجرت را آماده کردند پس وکیل کار خاصی نمیکنه بجز ارسال مدارک شما و نوشتن پتیشن لتر.

هزینه دریافتی ما در صورتی که پرونده قوی باشد فول ریفاند است. یعنی در صورت رد پرونده پول به حساب شما برگشت میکند. در حالت عادی 500 دلار است ولی اگر در نوشتن پتیشن لتر، تهیه ریکاند لتر و آماده سازی فرمها از ما بخواهید تا انجام دهیم این هزینه به حداکثر 1800 دلار میرسد که باز در صورت رد پرونده کامل بازگشت داده میشود.

سالم باشید
توسط
اون دوستانی که پرونده هایشان موفق نبوده با چه وکیلی قرارداد داشتند که حتی پاسخ اداره مهاجرت را خودشان آماده کردند؟! اصلا اینطور نیست که وکیل کار خاصی نمیکنه بجز ارسال مدارک و نوشتن پتیشن لتر. یکی از مزایای مهم داشن وکیل خوب یرای حالتی هست که پرونده RFE، NOID یا NOIR بخوره که در اونصورت یکی از وکلا که تخصصا کارش RFE هست رو پرونده قرار میگیره، در ضمن در متن قرارداد شرکتهایی مثل چن عینا نوشته شده که علاوه بر دادن پاسخ RFE و یا NOIR حتی هزینه فایل مچدد پرونده به اداره مهاجرت و یا هزینه اعتراض رو هم خودشون پرداخت میکنند و اگر برای اعتراض یا پاسخ ها نیاز به نوشتن ریکام های بیشتر باشه هم هیچ هزینه اضافه ای نمیگیرند. شاید این دوستانی که شما میگید با وکلای غیر معتبر کار کردند ولی خوهشا اینطور جلوه ندید که وکیل کار خاصی نمیکنه. اونجایی که پرونده به RFE یا NOIR بخوره وکیله که با تجربه چندین هزار پرونده موفق میتونه جواب مطمئن بده و در متن قراردشون هم آمده که تا آخر همراه کار هستند و بعد از سابمیت پتیشن کارشون تموم نمیشه.
توسط
با درود و احترام
نظر شما کاملا محترم است. برای وکیلی همچون چن بشخصه احترام قائل هستم و دوستانی که با من مشاوره میگیرند در صورتی که تمایل به گرفتن وکیل داشته باشند همیشه اولویت را به چن میدهم.

حرف اینجا برای کسانی هست که این هزینه ها را نمیتونن پرداخت کنند. هزینه 4 هزار دلار این روزها حتی برای یک استادیار هم قابل پرداخت نیست و خودتان شرایط ایران را میدانید.

البته ایرادی که همواره من متوجه چن میکنم این هست که به هیچ عنوان از همون اول به دوستان نمیگه که چقدر طول میکشه و مسیر را برای دوستان روشن نمیکنه. بارها دوستانی با من مشاوره کردند که با چن در مراحل آخر بودند و حتی فکر میکردند بعد از اپرو وارد خاک آمریکا میشن و خبری از IV  نداشتند.

ناگفته نماند هزینه مشاوره 150 دلاری چن و یا دریافت چند صد دلار فقط برای دادن آدرس در فرم دی اس که به رایگان هم قابل دریافت است یکی دیگر از نکاتی است که همواره از سوی دوستان مختلف به من گزارش شده است. خیلی از دوستان در مرحله IV  به ناگهان پشتشان خالی شد و حمایت به یک باره از بین رفت که با فرهنگ ما زیاد همخوانی ندارد. کوچکترین سوال در مورد تکمیل فرم دی اس 260 توسط ایشون به دوستانی که پیش از این با ایشون قرار داد داشتند پاسخ داده نشد. فکر میکنم برخی از روشها باید اصلاح شود.

بدون شک اگر وکیل چن برخی از موارد را اصلاح کند ما هم حمایت بیشتری از ایشون خواهیم کرد.

سالم باشید
توسط
بله صحبتهاتون درست هست. متاسفانه ویزا بولتن نوامبر هم اومد و خبری از پیشرفت خاصی نیست.
توسط
با درود و احترام
بله متاسفانه تغییری نکرد. تا ساعاتی دیگر در سایت منتشر میشود.
سالم باشید
توسط
من سال 2022 فقط 300 دلار دادم تا بجای من پرینت بگیره از مدارک. تازه متوجه شدم این خانم چه پولهایی از ما گرفته که ناحق بود
توسط
بله این رقم واقعا زور داره، البته الان رویه رو اصلاح کرده و دیگه پولی بابت پرینت و آماده سازی نسخه چاپی برای ارسال به اداره مهاجرت نمیگیره. ولی کلا درآمد رو این وکلا دارن دیگه، دلمون خوشه نخبگانیم اما پولو اونا درمیارن.
توسط
درود خدمت دوستان عزیز
من برخی از آمارها سایت وزارت داخله آمریکا را بررسی کردم و متوجه شدم که در سال 2022 تعداد 198 ویزای برای E2 و 95 ویزا برای E1 صادر شده است. در حالیکه تعداد لیست انتظار سال 2022 برای E2 تعداد 902 نفر و برای E1  تعداد 198 نفر می باشد. این بدان معنا هست که حدود 2 تا 4 سال صف انتظار برای صدور ویزا می باشد.
بیشترین تعداد ویزا برای این دو کتگوری برای Adjustment of Status می باشد که برای سال 2022 حدود 3000 نفر از ایرانیان از این طریق گرین کارت گرفتند. لذا بهترین حالت برای گرین کارت این کتگوری برای ایرانیانی هست که در داخل آمریکا مشغول به تحصیل یا مشغول به کار بعد از اتمام تحصیل هستند.
لذا اگر از این طریق در ایران اقدام کردید باید صبر داشته باشید یا برای دوره پست داک یا فرصت مطالعاتی و نظایر آن اقدام و وارد آمریکا شوید.
با سپاس
توسط
با درود و احترام
تحلیل شما کاملا درست است. بهترین راه برای دریافت گرین کارت ورود به خاک آمریکا و اقدام از داخل خاک این کشور است. البته اگر ویزا بولتن به همین صورت کند عمل کند برای ایرانی های داخل خاک آمریکا نیز به مانند هندی ها و چینی ها به زودی مشکل ایجاد خواهد شد.
سالم باشید
توسط
با درود
 با توجه به آمار سال ۲۰۲۲ ( که مطرح شد ۱۹۸/۹۵ نفر ویزا گرفتن و ۹۰۲/۱۹۸ نفر در لیست انتظار بودند)، سوالی برام پیش اومده: منظور از “لیست انتظار” چیه دقیقا؟ کسانی که در انتظار پروسه ap هستن؟ کسانی که در صف مصاحبه سفارت هستن؟ یا “کلیه” کسانی که جایی در مسیر، و بعد از dq هستن؟
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
توسط
درود
تمام افرادی که تاییدیه uscis را گرفتند و منتظر دعوت به مصاحبه هستند. کسانی که مصاحبه شدند را شامل نمی شود
توسط
سپاسگزارم

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 21, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 11, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 26, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 28, 2023 توسط کابر مهمان
4 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 11 مارس 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 28 فوریه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 14, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 20, 2023 توسط SGD
7 پاسخ
2 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده می 19, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 23 آپریل 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 24 ژانویه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 30, 2023 توسط کابر مهمان
2 پاسخ
مطرح شده نوامبر 7, 2023 توسط کابر مهمان
0 پاسخ
مطرح شده آگوست 18, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 17 ژوئن 2024 توسط کابر مهمان
2 پاسخ
مطرح شده آگوست 16, 2023 توسط کابر مهمان

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...