توسط
ویرایش شده
در ماههای اخیر اتفاقاتی در کنار هم قرار گرفت که نشان دهنده یک پایان خاموش برای گرین کارت نخبگان برای مهاجرت به آمریکا بوده است. در کنار تغییرات مختلف در اداره مهاجرت مهمترین آن تغییرات در ویزا بولتن بوده است.
در چند ماه اخیر دیگر متقاضیان گرین کارت نخبگان در ویزا بولتن کارنت نیستند. هرچند برخی از شرکتهای مهاجرتی و وکلای مهاجرتی به دلیل منافع خود هر ماه به متقاضیان وعده سر خرمن میدهند باید این واقعیت را قبول کنیم که ویزای نخبگان دیگر به مانند گذشته مسیری برای مهاجرت به آمریکا برای نخبگان لااقل به عنوان انتخاب اول نخواهد بود. آنها که تحلیل بهتری داشتند کشورهای دیگری همچون کانادا، استرالیا و حتی انگلیس و کشورهای اروپایی را انتخاب نمودند ولی هنوز هزاران نفر با وعده وعید چند مدیر کانال تلگرامی خود را معطل این نوع گرین کارت نموده اند.

به نخبگان عزیزی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند توصیه میکنیم در کنار این مسیر آلترنیتیو های دیگری هم داشته باشند تا خدایی نکرده دچار بن بست نشوند. یادمان باشد متقاضیانی الان پشت دربهای سفارت به انتظار نشسته اند که چند سال پیش توسط اداره مهاجرت تائید شده بودند و آنچه در این بین از بین رفته عمر و سرمایه نخبگان است و بس. شاید هم بدانید برخی از همین نخبگان به جرم گذراندن طرح سربازی در برخی از ارگانهای خاص چندین سال در پروسه AP هستند و هنوز راهی برای ورود به آمریکا برایشان باز نشده است.

ما در این دانشنامه تنها به دنبال راهنمایی هستیم و صداقت را به هر چیز دیگری ترجیح میدهیم حتی اگر این صداقت به ناراحتی ختم شود.

سالم باشید
توسط
مشکل ما اینه هر جا صف میبینیم فکر میکنیم حقمونه باید بریم تو صف. آخه لا.... تو که اقامت کانادا یا اروپا رو داری دیگه چرا اپلای میکنی برای آمریکا. بعد گرین کارت و میگیره برمیگره همون کشور اولش میگه الان شرایطش رو ندارم برم آمریکا. ببخشید مگه کارت بانکیه که میخوای از همه بانکها بگیری. تو که شرایطش رو نداری و یا یه کشور خوب دیگه اقامت داری چرا حق بقیه رو ضایع میکنی. میگی نه برو ببین دوستان سلحشور که اقامت کانادا رو دارند چند نفر اپلای کردن برای NIW.....
توسط
ناراحتی شما قابل درکه. ولی اونیکه از اروپا و جای دیگه لاتاری شرکت میکنه هم دلایل خودشو داره و حتما اونجا راحت نیست. غم انگیز ترش افراد با سن بالا هستن که شرکت میکنن و شانس به جوونتر ها نمیرسه.
اساسا لاتاری گرین کارت احمقانه است و وقتی هر کسی با ۱۲ کلاس سواد مجاز به شرکته و هیچ معیار دیگه ای نداره خب همه میریزن که شانسشونو امتحان کنن.

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

9 پاسخ

توسط
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

دوستان من

اونهایی که در جریان مهاجرت اساتید ایرانی در یک سال اخیر هستند میدونند که بزرگترین مهاجرت علمی و مغزهای کشور در طول تاریخ از ایران به سوی آمریکا در حال اتفاق افتادن است و متاسفانه هیچ سازمانی پیگیر وضعیت نیست. دانشگاهها از استادهای خوب داره خالی میشه و اساتیدی الان بجای اونها اومدن که حاضرن حتی پول بدن بیان تو دانشگاه درس بدن. دوستای من از دانشگاههای خوب یا دانشگاههای غیر انتفاعی و آزاد همه متوجه شدن و میگن استادهای دوزاری الان اومدن بجای استادای خوب و استاد های کاربلد که اغلب دارن میرن برای آمریکا و استرالیا.

ببخشید اینو میگم ولی خدا رو شکر الان این محدودیت از سوی آمریکا اعمال شد تا سرعت مهاجرت نخبگان کمتر بشه. شاید تو این مدت دولتمردان به فکر بیافتند. مگه میشه اینها ندونن که کیا دارن میرن؟ تو سایت دانشگاه ما اسم 6 تا استاد تو بخش هیات علمی گذاشتن که از این بین 4 نفر مهاجرت کردند و اسمشون الکی تو سایت هست. من بعد از اینکه قبول شدم اومدم پیش معاون آموزشی اعتراض کردم که من بخاطر فلان استاد اومدم تو این دانشگاه ولی ایشون نیست بهم گفت میخوای بخواه نمیخوانی نخواه. من موندم و اجباری دارم فوق لیسانس میگیرم با استادایی که حتی یه مقاله بلد نیستن خودشون بنویسن چه برسه به اینکه یه توصیه نامه بنویسن.

نمیخوام بگم همه اونها که دارن میرن مخ هستند ولی واقعیت اینه که اغلب استادهایی که سرشون به تنشون می ارزه دارن میرن.

این دوران رو تاریخ هرگز فراموش نمیکنه

به امید بیداری مسئولین محترم

توسط
فرار مغز که خیر الان تخلیه علمی ایران در جریان است. بزرگترین ضربه به ایران. استادهای درجه یک دارن میرن آمریکا و استرالیا. درجه دو سه و چهار دارن میرن کانادا. پزشکا و پرستارا پیش به سوی اروپا و خلیچ فارس. دانش آموزها هم دارن میرن ترکیه. یعنی کسی نمیبینه تخلیه علمی ایران رو؟؟؟ شاید اینطوری بهتر باشه. جا باز میشه برای چهارتا بی سواد تا به جایی برسن
توسط
اساس این درجه بندیت خیلی جالبه! درجه یکها میرن آمریکا و استرالیا؟؟ بر اساس کدوم‌رفرنس رسیدی به این نتیجه؟
توسط
کاملا درست میفرمائید. دوست من در کتگوری eb1  از یک کشور آسیایی اقدام کرد. دو سال پیش مصاحبه سفارت رفت و هنوز کلیر نشده
توسط
بنده بیش از 2 سال هست که دی کیو شدم ولی سفارت آنکارا بهم وقت نمیده. دیگه کلافه شدیم
توسط
بهترین آلترنیتیو تلنت استرالیا هست.
توسط

طرف برای اینکه کانال یوتیوپش بازدید بگیره کل ملت رو گذاشته سر کار. یه گروه تلگرامی هم هست که بیش از 10 هزار عضو داره. نخبگانی که واقعا نخبه باشند راهشون رو پیدا میکنند. برخی ها هم که با رزومه سازی پیش رفتند و سفارت جلوی اونها رو گرفته و نذاشت ویزا بگیرند. بگذریم از اونهایی که حتی دکتری ندارند و مقاله نوشتن بلد نیستند و برخی از دکتری ها که نمیدونم از کجا دکتری گرفته که ریسرچ پلن نمیتونه بنویسه بعد تو اداره مهاجرت اپرو شده ولی سفارت جلوش رو گرفته. بعضی از دانشمند نما ها آبروی نخبگان ایرانی رو بردند والا.... چرا خودتون رو جای نخبه جا میزنید.... با چند میلیون کلی مقاله تو میدون انقلاب براتون نوشتن بعد میایید تو سفارت آفیسر راحت متوجه میشه چیکاره اید. آمریکا الکی آمریکا نشد. همین کارا رو کردید الان مسیر برای نخبه های واقعی هم سخت شد.

طرف اسم خودش رو نمیتونه به انگلیسی بنویسه سایتیشن داره 2000 و همه مقالات انگلیسی.... نکنید این کارار رو. سایتیشن 100 باشه ولی کار خودتون باشه.

توسط
کاملا موافقم. دانشجوی تازه فوق لیسانسش رو داده یکی دیگه نوشته اومده اقدام کرده برای ویزای نخبگان بعد میگه هر چی پول وکیل بشه میدم تا ویزای نخبگان بگیرم. باید هم اینجور بشه که اینقدر حساس بشن

توسط
آیا ما که هر دو وکیل چن و پورتر فول ریفاند قول بهم دادن رو هم شامل میشه؟
توسط
بله. وکیل برای بخش اول یا اداره مهاجرت هست و تا زمانی که شما کارنت نشید مراحل 2و 3 که ان وی سی و سفارت هستند اصلا آغاز نمیشه
توسط
دقیقا همینطوره. ویزا بولتن آپریل آب سردی بود برای همگی. فاینال اکشن رفت برای جولای ۲۰۲۲ برای کتگوری niw. گول تبلیغات گروههای تلگرامی رو نخوریم بریم مسیر دیگه. با این حساب گرین کارت برای ما میشه حداقل ۳ سال...
توسط
در حال حاضر وضعیت به گونه ای هست که تعداد پرونده ها خیلی زیاد شده و برای مدیریت پرونده های سابق در ویزا بولتن محدودیت گذاشته شد. احتمال زیاد این محدودیت تا اکتبر ادامه دارد. امیدواریم از سال مالی جدید مشکلات برطرف شود

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 26, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 28, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 22, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 15, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده سپتامبر 13, 2023 توسط زهرا
1 پاسخ
مطرح شده 28 فوریه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 14, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 20, 2023 توسط SGD
7 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 21, 2023 توسط کابر مهمان
4 پاسخ
مطرح شده ژانویه 28, 2023 توسط کابر مهمان
2 پاسخ
مطرح شده 10 ژانویه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 16, 2023 توسط کابر مهمان

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...