توسط
سلام. لطفا اگر کسی اطلاعی داره در مورد اثر ویزا بولتن مخصوصا ویزا بولتن آپریل روی گرین کارت نخبگان توضیح بده. آیا درسته کار خیلی برامون سخت شد؟
توسط
ویزا بولتن برای کنترل بک لاگها برای سال مالی 2023 ویزای نخبگان رو محدود کرد. نگران نباشید از اکتبر درست میشه

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

6 پاسخ

توسط
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
سلام.

شما میتونید 140 رو فایل کنید و زمانی که به دست اداره مهاجرت میرسه یک تاریخ به شما میدن که به اصطلاح بهش  Priority Date میگن.  فرض کنید PD  شما باشه اول فوریه 2023 و شما در آپریل 2023 اپرو شده باشید. شما باید از اپرو شدن اگر در خارج آمریکا باشید باید مرحله IV  رو انجام بدید یعنی باید ولکام لتر از NVC  بیاد تا بتونید فرم DS-260  رو تکمیل کنید. و اگر شما داخل خاک آمریکا باشید باید فرم I-485 رو تکمیل کنید.

خوب اگر شما با این شرایط به ویزا بولتن نگاه کنید میبینید تاریخ Dates for filing برای کیس نخبگان برای قبل از دسامبر 2022 کارنت هست و برای بعد این تاریخ کارنت نیستند. این یعنی چی؟

یعنی اگر کسی PD  او قبل از دسامبر 2022 بوده باشد اجازه دریافت ولکامتر و تکمیل فرم دی اس 260 را دارد  و یا اگر در خاک آمریکا هستید میتوانید فرم I-485  را تکمیل کنید. و اگر PD شما مثلا اگر فوریه 2023 هستید باید منتظر ویزا بولتن های ماههای دیگه باشید تا شما هم کارنت شوید.

اما تاریخ دیگری هم هست به نام Final action date

تا زمانی که شما برای این تاریخ هم کارنت نباشید دعوت به مصاحبه نخواهید شد. در حال حاضر برای کیس NIW  کسانی که PD آنها برای قبل از جولای 2022 میباشد کارنت هستند و امکان دعوت به مصاحبه و صدور ویزا در آخرین مرحله برایشان وجود دارد و اگر کارنت نیستند باید منتظر ویزا بولتن در مرحل قبل باشید.

باز اگر سوالی بود بفرمائید تا جواب بدم

سالم باشید
توسط
نکته مهم: با توجه به تغییرات در ویزا بولتن امکان داره زمان دریافت گرین کارت برای ایرانی های نخبه به بیش از 4 سال و یا بیشتر هم طول بکشد پس در برنامه ریزی خودتان مطالعه کنید و زیاد به قول های وکلا و واسطه های مهاجرتی توجه نکنید
توسط
من سه سال تو این پروسه هستم از شروع تا الان و هنوز وقت مصاحبه نگرفتم. سفارت آنکارا. برای ما که شامل سخت گیری ویزا بولتن نیستیم حدود 4 سال یا بیشتر طول میکشه برای بقیه که شامل سخت گیری ویزا بولتن میشن شاید به 7 تا 10 سال هم برسه. من آدم بد بینی نیستم. ولی گفتم تا مراقب تلف شدن عمرتون باشید. اگه من برگردم به گذشته این مسیر رو نمی اومدم. زندگی من پاشید با این روش مهاجرتی. چرا برای مهاجرت قانونی این همه سخت گیری دارند ولی برای پناهندگی ها که اغلب هم .... راحت میرن.
توسط
دوستان عزیز توجه فرمائید که در حال حاضر EB1  تحت تاثیر این تغییرات نمیباشد و کارنت هستند
توسط
درود برشما معنی کارنت چیست؟
توسط
درود بر شما
لطفا به این لینک مراجعه فرمائید.https://www.bamohajer.com/7351
سالم باشید
توسط
ویزا بولتن برای niw رفته ۱۵ فوریه ۲۰۲۲. عملا ایگل اکت اعمال شد. بیخیال آمریکا بشیم بریم سراغ کانادا و استرالیا
توسط
ویزا بولتن ماه می برای کتگوری نخبگان خیلی عقب رفت. به نوعی این بد هم نیست و اولویت میره برای افرادی که خیلی وقت پیش اپلای کرده بودند. به نظر من در کل بد نشده و عدالت رعایت شده

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
3 پاسخ
مطرح شده فوریه 9, 2023 توسط کابر مهمان
2 پاسخ
4 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 22, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 15 آپریل 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...