توسط
سلام آیا می توان تمام مراحل EB1 یا EB2 را بدون گرفتن وکیل انجام داد؟ اطفا تجربه ای اگر هست راهنمایی بفرمایید

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

2 پاسخ

توسط
درود بر شما

بله به شرطی که:
1- کسی در داخل آمریکا باشد که کارهای پرداخت هزینه های اداری را که باید از حساب داخل آمریکا صورت بگیرد را انجام دهید.
2- قانون مربوطه که در سایت اداره مهاجرت هست را خوب بخوانید و در پتیشنی که آماده میکنید در مورد تمام مواد قانونی توضیح دهید.
3- فرصت به اندازه کافی داشته باشید.
4- به نمونه پرونده سایرین هم دسترسی داشته باشید برای بهتر بستن پرونده خودتان

شما در مرحله دوم که NVC  هست و بعد سفارت تقریبا نیاز به وکیل ندارید همچنان که 90 درصد افراد در مرحله بعد اداره مهاجرت دیگر وکیل نمیگیرند. البته که کار راحتی نیست باید کارهایی زیادی را با دقت انجام دهید ولی خوب مرحله دوم شدنی تر است.

پیش از این هم کسانی این کار را کردند ولی موارد بالا را هم رعایت کرده بودند.

سالم باشید
توسط
حقیقتا من نیاز به تسلط کامل به مسائل حقوقی رو برای تهیه پتیشن ویزای نخبگان رو متوجه نمیشم!
جدا به نیاز برای پرداخت هزینه ها، مابقی موارد تهیه بک گزارش کامل از کارهایی که انجام دادید و دلایلی که فکر میکنید شمارو مستحق دریافت ان آی دبلیو میکنه هست.
من خودم این کار رو در طی حدودا دو ماه و شبی دو سه ساعت تحقیق و مطالعه انجام دادم. بدون هیچ حرف و حدیثی هم اپروال رو گرفتم.
البته که هیچ کاری راحت نیست، اما بنظرم کسی که میخواد با این روش به سمت آمریکا مهاجرت کنه اگر کمی وقت گذاشتن برای تحقیق و پرس و جو کردن براش سخت باشه، داره توانایی های رو که بخاطرش از این مسیر وارد شده رو دست کم میگیره.
با احترام به همه اساتید، اینرو فقط از این منظور گفتم که اگر رزومه خوبی دارید و به اون فردی که پشت این دستاوردها هست ایمان دارید، خیلی به توانایهاش شک نکید.
توسط
تشکر با احترام به نظرات عزیزان و راهنمایی های خوب تان آیا سایت های مثل زیر کمک کننده هستند ؟


https://www.greencardapply.com/niw/niw_package.htm
توسط
دوست عزیز، بخش اول حرفتون درسته که شدنی هست، ولی سخته و نیاز به وقت زیادی داره و ریسک بالایی داره. خوشحالم که شما بدون مشکل اپروو شدین، ولی خب ریسک بالایی رو به جون خریدین.
ولی بخش دوم صحبتتون رو اما خیلی موافق نیستم، چون اکثر دوستانی که از طریق نخبگان اقدام می کنن، واقعا نخبه هستن و مطمئن باشید خودشون رو دست کم نمیگیرین، ولی همونطور که گفتم تصمیم شخصیه و بعضیا میخوان ریسک رو تا پایین ترین حد پایین بیارن و به جای اون وقتشون رو بیشتر روی تحقیقات خودشون صرف کنن.
توسط
مطمئنا دوستانی که از این مسیر اقدام میکنن نخبه هستن والا از این مسیر وارد نمیشدن. توصیه میکنم نظر قبلی بنده رو مجددا مطالعه کنید. برداشت شما آخرین و کم لطفترین برداشتی هست که میشه از نوشته من داشت.
بهرحال همه ما اینجا هستم برای کمک به همدیگه و استفاده کردن از تجربیات هم. نظر شخصی من این هست که در کنار کارهای تحقیقاتی که انجام میدیم برای یک مقطع کوتاه میتونیم چند ساعت در روز برای فرآیندی که آینده خودمون و خانوادمون رو تحت الشعاع قرار میده بگذاریم.
امیدوارم که همه دوستان به خواسته های خودشون در کوتاهترین زمان ممکن برسند.
شاد و سالم باشید.
توسط
ممنون از نظرتون. در نهایت من و شما هر دو سعیمون در راهنمایی کردن بقیه دوستانه و مسلما اختلاف نظر هم وجود داره. دیگه تصمیم به عهده خود شخصه که چیکار کنه. براتون آرزوی بهترین ها رو دارم دوست عزیز.
توسط
سلام دوستان من خودم اقدام کرده ام و تمام موارد رو کامل انجام داده ام منتها بعضی سوال ها رو دارم مثل نوشتن پتیشن و ... که می خواستم از کسی که قبلا انجام داده یا یک وکیل مشاوره بگیرم هزینه هم هر چقدر باشه بدم بهشون . فقط دسترسی ندارم . یکی از وکلا تو امریکا فقط برای فایل کردن پرونده ی من از من 5000 دلار خواست . من مشکلی ندارم فق می خوام مطمین باشم که این اتفاق صحیح می افته همون نگرانی که الان خودم درباره ی اقدام شخصی کم و بیش دارم . اگه کسی رو می شناسید وکیل یا یک نفر مجرب ممنون می شم به من معرفی کنید مرسی .
توسط
با درود و احترام
خیلی کار ارزشمندی کردید امیدوارم موفق باشید. مهمترین بخش فایل شما پتیشن هست که باید چند نکته را در آن به صورت جداگانه بولد کنید. 1- فواید تحقیقات گذشته شما برای آمریکا 2- فواید تحقیقات آتی شما برای منافع ملی آمریکا 3- اثبات کارایی شما در گذشته 4- آثبات کارایی شما در آینده.
در فایل پتیشن به مانند رفرنس دادن به مقالات منبع بزارید و منابع شما همان اگزبیت هاییی هست که در انتهای پتیشن لیست میکند و باید حتما کپی هر یک باشد. مثالا در جایی منویسید کار تحقیقاتی در فلان مقاله هم سایت شد و این نشان از اهمیت کار دارد. باید در انتهای پتیشن اسم مقاله آورده شود. و بعد به صورت هارد کپی به پرونده اضافه شود.

در نظر داشته باشید فایل های نخبگان گاهی تا 8 کیلو هم وزن خواهند داشت به دلیل همین منابع. مسیر سختی در پیش دارید ولی میتوانید.
ما نمونه هایی داریم از پتیشن ولی به دلیل شخصی بودن اجازه در دسترس قرار دادن نداریم.

امیدوارم کمک شده باشه
سالم باشید

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
2 پاسخ
مطرح شده آپریل 17, 2023 توسط کابر مهمان
2 پاسخ
3 پاسخ
مطرح شده فوریه 9, 2023 توسط کابر مهمان
2 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 15 آپریل 2024 توسط کابر مهمان
0 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 21, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده جولای 16, 2023 توسط کابر مهمان

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...