توسط

 اگر شما هم با مهاجرت با روش NIW  به ایالات متحده آمریکا آشنایی کلی دارید شاید بد نباشد که پروسه اخذ این نوع از ویزاهای مهاجرتی به آمریکا را با ما مروز کنید. امیدواریم دانستن این مراحل بتواند به شما کمک شایانی نماید. افرادی که برای این نوع اقامت اقدام میکنند باید دارای شرایطی باشند که سه محور اصلی زیر را پوشش دهند:

۱- دارای مدرک تحصیلی بالا باشند

۲- دارای توانایی های استثنایی بالا باشند

۳- باید بتوانند ثابت کنند که تلاش و پشتکارشان در راستای منافع ملی آمریکا است.

در صورتی که شما شرایط فوق را داشته باشید برای ورود به خاک آمریکا نیاز به جاب آفر نخواهید داشت. همواره داشتن یک وکیل برای اثبات توانایی های شما به اداره مهاجرت خیلی مهم است و تقریبا توصیه میکنیم بدون وکیل مجرب اقدام به این نوع ویزا نکنید.

شروع: برای شروع شما باید یک رزومه از خود به انگلیسی تهیه نمائید. رزومه خود را میتوانید برای یک وکیل که در این زمینه فعالیت میکند ارسال کنید تا به صورت رایگان پرونده شما را مورد بررسی قرار دهد. معمولا وکلا بعد از بررسی به شما خواهند گفت که چه میزان شانس موفقیت دارید و در مورد هزینه های بررسی پرونده نیز با شما صحبت خواهند کرد. معمولا اغلب وکلای آمریکایی مبلغ بین ۴ تا ۶ هزار دلار را در حال حاضر برای این نوع از پرونده ها در نظر میگیرند.

  • بعد از بررسی پرونده و قرار داد با وکیل از شما خواسته میشود تا مدارک لازم را برایشان آماده و ارسال کنید. مدارکی همچون تائیدیه تحصیلی، رزومه، لیست مقالات، لیست افراد معرف سرشناس، مدارک معتبر مبنی برا توانایی بالای شما و…. معمولا این مرحله چندین ماه میتواند به طول بیانجامد و خیلی بستگی به خودتان دارد که چه میزان بتوانید همراهی لازم را با وکیل داشته باشید.
  • پس از تکمیل پرونده شما برای بررسی باید به اداره مهاجرت ارسال شود. از زمان ثبت پرونده که همان فرم معروف I-140  و چند فرم و مدرک تکمیلی به اداره مهاجرت تا دریافت پاسخ میتواند چند هفته تا چندین ماه و شاید هم سال بطول بیانجامد. شما همواره در سایت اداره مهاجرت میتوانید وضعیت خود را مشاهده فرمائید. وضعیت پرونده ها در نهایت به قبول، رد و یا درخواست برای شواهد بیشتر تبدیل میشود.
  • در صورت تایید و یا همان قبول شدن پرونده یک نامه رسمی برای وکیل شما ارسال میشود و پرونده شما نیز برای اجرای مراحل صدور ویزا به مرکز ملی ویزا یا همان NVC  ارسال خواهد شد. گاهی مرحله انتقال پرونده از اداره مهاجرت به مرکز ملی ویزا نیز نیاز به چندین هفته و یا ماهها زمان نیاز داشه باشد.
  • بعد از دریافت پرونده شما از سوی NVC یک ایمیل ولکام یا خوش آمدگویی همراه با مشخصات کاربری و یک فاکتور برایتان ارسال خواهد شد که باید هزینه ها را پرداخت و برخی از مدارک را آپلود و برخی از آنها را نیز به صورت پستی برای مرکز ملی ویزا ارسال نمائید تا آنها نیز پرونده را به سفارت مربوطه برای مصاحبه ارسال کنند. در حال حاضر اگر مقیم ایران هستید سفارتهای آنکار، ابوظبی و یا ایروان امور مصاحبه شما را انجام خواهند داد و در صورتی که در یک کشور دیگر که سفارت آمریکا در آنجا فعال است زندگی میکنید مصاحبه شما در همان کشور صورت خواهد پذیرفت.
  • پس از دریافت مدارک و مستندات زمان مصاحبه برای شمَا تعیین میشود و در همان کشور محل مصاحبه باید تست های پزشکی که از شما خواسته میشود را قبل از مصاحبه انجام دهید.
  • در روز مصاحبه معمولا افراد یا یکضرب ویزا میشوند و یا برای بررسی امنیتی پرونده ها دوباره باید بررسی شوند که این پروسه هم بین چند هفته تا چندین ماه بطول می انجامد.

هرچند نمیتوان به صورت قطعی اظهار نظر کرد ولی معمولا پروسه این نوع اقامت بین یک سال تا چند سال میتواند بطول بیانجامد. البته که اگر در زمان اقدام به درخواست در خاک آمریکا و با ویزای معتبر باشید پروسه شما در مرحله بعد از تائید از اداره مهاجرت کمی متفاوت خواهد بود و سریعتر هم نتایج کسب خواهند شد.

پستهای ما در مورد این نوع ویزا را میتوانید در همین سایت دنبال کنید. اگر نیاز به مشورت بیشتر با ما دارید میتوانید از طریق واتس آپ و یا بخش مشاوره درخواست خود را ارسال فرمائید تا در مورد ملاقات آنلاین با شما اقدام شود.

توجه: ما در امور مهاجرتی وکالت شما یا هر متقاضی دیگری را نخواهیم پذیرفت. ما مسیر را به شما نشان میدهیم و اگر در این مسیر وکیل های خوبی هم باشند حتما به شما معرفی خواهند شد. تا کنون هزاران نفر از هموطنان عزیز با استفاده از راهنمایی های ما موفق به مهاجرت و یا پذیرش تحصیلی شده اند.

 

موفق باشید

 راهنمای کامل فایل کردن NIW

 ✅ گرین کارت نخبگان | مشاوره EB1 EB2 NIW

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

2 پاسخ

توسط
سلام وقتتون بخیر

فرمودید از طریق واتساپ و یا مرکز مشاوره ، مشورت میدید ولی هیچکدوم فعال نیست. چکار کنیم؟
توسط
درود بر شما
لطفا سوالات را در سایت مطرح فرمائید تا حد امکان به آنها پاسخ داده خواهد شد.
موفق باشید
توسط
سلام. بعد از گرفتن Approval letter برای EB2NIW و پر کردن پرداخت وجه به NVC و پر کردن DS260 زمان ارسال مدارک به اداره مهارجرت از طریق پست است. سوال من اینجاست که چه مدارکی باید ارسال شود و ایا I864 را اسپانسر امریکایی من باید پر کند؟
توسط
درود و احترام

برای کیس های نخبگان نیاز به ارسال I864  نیست. لیست مدارک برای نخبگان در لینک زیر قرار دارد.
https://bamohajer.com/573

سالم باشید

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 22, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
2 پاسخ
مطرح شده 2 ژانویه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 26, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 6, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
2 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 23 آپریل 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 21, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...