توسط

با درود و احترام

متاسفانه بر خلاف گمانه زنی های سایتهای تخصصی تحلیل مهاجرت در آمریکا و اروپا، ویزا بولتن اکتبر برای برخی از کتگوری ها از جمله کتگوری پرطرفدار NIW  با خبر نا امید کننده ای همراه بوده است و تنها یک هفته پیشرفت در این کتگوری داشته ایم.

اغلب وکلا و موسسات درگیر در این کتگوری احتمال زیادی میدادند تا این کتگوری از ماه اکتبر کارنت شود ولی متاسفانه اینچنین نشد.

برخی از توصیه هایی که میتوانم برای دوستان و اساتید درگیر در این کتگوری داشته باشم در ادامه لیست کرده ام. از سایر دوستان صاحبنظر هم دعوت میشود تا با پیشنهادات شان به دوستانشان کمک کنند.

به نظر میرسد با کاهش حجم پرونده وکلای آمریکایی که منافع زیادی از کیس های نخبگان دارند، قدمی در جهت کاهش این محدودیت ها بردارند که تا کنون قدمی برنداشته اند.

پیشنهادات:

✅ متقاضیان داخل آمریکا تا حد امکان برای فایل کردن وکیل نگیرید. خودتان فایل کنید. سوالی داشتید در این سایت در بخش عمومی بپرسید ما و سایر دوستان حتما کمک میکنیم. اخیرا گزارشات زیادی از اشتباهات وکلای سنتی در این کتگوری به دست ما رسیده و برخی از دوستان هم خودشان با راهنمایی و همفکری با کمترین هزینه فایل کردند و موفق به اپروال شدند. برخی از وکلا پرونده ها از تمپلت آماده استفاده میکنند و فقط اسم متقاضی و برخی جملات  را فقط تغییر میدهند.

✅ متقاضیان خارج از آمریکا برای مرحله IV  اصلا ضرورتی به وکیل ندارید. بسیاری از دوستان با راهنمای های ما و سایر مخاطبان در همین سایت پرونده خود را پیش برده اند.

✅ در صورتی که امکان میتوانید از جایگزین دوم و یا سوم برای اطمینان استفاده نمائید و در کنار آن پرونده NIW  را هم پیش ببرید. اتفاقی که برای EB3  در ماههای پیش افتاد میتواند برای این کتگوری هم بیافتد.

✅ در حال حاضر متقاضیان از اروپا و جنوب شرق آسیا بدون وکیل پرونده را فایل میکننده که به دلیل دسترسی آنها به شبکه مالی دنیا و پست بین المللی میباشد. برای پست از دوستان داخل آمریکا و یا برخی از پستهای اعلام شده در همین سایت کمک بگیرید. برای بحث پرداخت هزینه به اداره مهاجرت و وزارت امور خارجه هم از دوستانتان در آمریکا و یا برخی از صرافی های معتبر ایرانی کمک بگیرد. در صورت حل این دو مشکل میتوانید با دقت و سر فرصت پرونده خود را به سرانجام برسانید.

✅ در صورتی که شرایطش را داشتید کتگوری خود را قبل از فایل کردن به EB1  انتقال دهید. البته هر کاری ریسکهایی دارد که باید آنها را بپذیرید.

ما به شما اطمینان میدهیم به سوالات شما در صورتی که در سایت عمومی ما ثبت شود تا جایی که امکان داشته باشد به رایگان پاسخ میدهیم و راهنمای های لازم را انجام میدهیم. گاهی پاسخ ندادن و یا ابهام در پاسخ به این خاطر نیست که شما را به سمت مشاوره خصوصی ببریم بلکه به دلیل این است که برخی از گفته ها را نمیتوان در شرایط عمومی مطرح کرد.

سالم باشید

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

1 پاسخ

توسط
سلام
از سایت خوب شما که اطلاعات مفید و بسیار با ارزشی در اختیار متقاضیان قرار می دهد و از زحمات شما متشکرم. متاسفانه ما که NIW فایل کردیم راه پس و پیش نداریم. تبدیل EB2 به EB1 حداقل 4000 دلار دیگر برای ما آب میخورد. عملاً زمان جواب گرفتن از EB1 برای کسیکه اول NIW-EB2 فایل کرده است، چون زمان ریست میشود، تفاوت خاصی نمیکند. خواهش من از شما اینست که در صورت امکان بررسی بفرمایید کدام کشورها ویزای نخبگان فعال دارند، و بامهاجر بعنوان پیشگام، کسانیکه در NIW گیر افتاده اند را کمک کند تا وارد مسیرهای آلترناتیو بشوند و به این شکل فشار روانی از روی آنها تا حدی برداشته شود.
ممنون از زحمات و اطلاع رسانی شما
توسط
با درود و احترام
بله متاسفانه شرایط خوبی نیست و ما هم بعد از انتشار ویزا بولتن شاهد این نگرانی بوده ایم.

بدون شک ما در بامهاجر شما و دوستانمان را تنها نمیگذاریم. همواره روشهای مختلفی در سایت اعلام کردیم و به عنوان مثال در لینک زیر هم چند مورد اشاره شده ولی از این پس به صورت هدفمند تر به این موضوع خواهیم پرداخت و در کنار آن متعهد هستیم دوستان هر راهنمایی از ما خواستند و در همین سایت مطرح کنند راهنمایی لازم را ارائه خواهیم داد و این باعث میشود سایر دوستان هم از آن استفاده میکنند و تجربه خود را در میان خواهند گذاشت
این موجب خواهد شد تا همه به همدیگر کمک کنند و اشتراک اطلاعات به معنی واقعی اتفاق بیافتد و در این صورت این چالش خیلی راحتتر حل خواهد شد.
در روزهای آینده روشهای مناسبی در سایت منتشر خواهند شد.

https://www.bamohajer.com/3673/

سالم باشید

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 16, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده جولای 25, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
3 پاسخ
مطرح شده دسامبر 11, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 3, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 26, 2023 توسط کابر مهمان

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...