توسط
سلام
میشه از ان وی سی بخوایم سفارتمونو به عمان منتقل کنه با توجه به اینکه ویزا هم نمیخواد عمان و من مشکلی با مصاحبه انگلیسی ندارم؟

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

2 پاسخ

توسط
سلام از طریق پابلیک اینکوئری درخواست خودتون روثبت کنید. دلیل رو بنویسید و کتگوری ویزای خودتون رو هم اعلام فرمائید. در صورت قبول درخواست به شما ایمیل دعوت به مصاحبه ارسال میشود. البته که سفارت عمان تقریبا کیس مهاجرتی کمی از سایر کشورها میپذیرید ولی شما میتونید شانستون رو امتحان کنید. در فر م درخواست حتما اسکن پاسپورت اپلیکنت اصلی را هم پیوست فرمائید.

سالم باشید
توسط
حتما. ممنون بابت راهنمایی تون. یه مورد خاص سؤال داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. اگر خانواده درجه یک در آمریکا داشته باشیم که مثلا مشکلی برای فرزندشون پیش اومده باشه، میشه از اون طریق درخواست اکسپدایت بدیم که مثلا باید سریعتر پیششون باشیم و ... و اینکه اگه اینطوره، بهتر نیست برای این مورد وکیل بگیریم؟ و اگه باز هم آره، برای این مورد هم همون چن رو پیشنهاد میدین؟
توسط
سلام. اگر کتگوری مهاجرتی شما خانوادگی باشد و فردی که بیمار است پتیشنر شما باشه قابل ارائه درخواست است که باز هم هر دوی ان وی سی و سفارت باید قانع شوند. وکیل های زیادی این کار رو میکنند و من شنیدم حتی گاهی با هزینه 12 هزار دلار این کار انجام شد ولی فکر کنم خودتون پیش برید بهتره. من نشنیدم چن و یا پورتر این بخش وکیل بشن ولی میتونید درخواست بدید بهشون. یکی از بچه های همین سایت دسامبر خودش اکسپدایت کرد که تو کتگوری نخبگان بود و موفق هم شد بره مصاحبه. البته مستندات ایشون کامل بود.
سالم باشید
توسط
من کتگوری نخبگان هستم. پس با این تفاسیر شانس چندانی نیست، ولی امتحان کردنش هم ضرری نداره. یک دنیا ممنون که راهنمایی کردین
توسط
سلام وقت بخیر
اگه سفارت هایی بغیر از سه سفارت آنکارا ابوظبی و ایروان رو انتخاب کنیم،مصاحبه به زبان انگلیسی خواهد بود؟
مثلا من در مجارستان زندگی میکنم و خانمم برنده لاتاری هست
اگه بخوام اینجا برم مصاحبه ،به زبان انگلیسی هستش؟
توسط
سلام. بله درسته. زبان در سایر سفارتها از جمله مجارستان به زبان انگلیسی خواهد بود.
توسط
سلام من کیس اسایلم دارم شوهرام فعلا افغانستان است پاکستان پروسس ۷۳۰ را بند کرد فعلا سفارت عمان را ایمیل زدم جواب داد که کیس را میپذریم چهار روز پیش کیس را به سفارت روان کردم  فعلا تایید نامده در چقدر وقت انتروی خواهد داد
توسط
دخترم  سه ساله است در سال ۲۰۲۱ از مه جدا شده  برای سفارت وکیلم ایمیل هم کرده  ایا زودتر انتروی خواهد داد
توسط
درود وقتتون بخیر. درخواست اکسپدایت ویزای غیر مهاجرتی به سفارت ارسال میشه ولی برای ویزا مهاجرتی باید به NVC  ایمیل زده بشه.
موفق باشید

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
2 پاسخ
1 پاسخ
2 پاسخ
مطرح شده اکتبر 15, 2022 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده سپتامبر 14, 2023 توسط کابر مهمان

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...