توسط
سلام. من پتیشن نخبگانم اپروو شده و مدارک فرستادم که به زودی دی کیو میشه به امید خدا. به تازگی یه پست داک خارج از کشور در کشوری غیر از آمریکا بهم خورده که از الان حدود سه ساله. می خوام بدونم اگه زودتر دعوت به مصاحبه بشم، آفیسر ویزا رو تأیید می کنه و من میتونم مثلا یکی دو ماه برم آمریکا گرین کارتو بگیرم و بعد برگردم تا پایان قراردادم کار کنم و بعدش به صورت دائمی دوباره برم آمریکا؟ و همه اینها رو هم صادقانه به آفیسر بگم. کلا دوستانی بودن که شرایط مشابه داشتن؟ در ضمن کار جدیدم دقیقا در راستای همون کاریه که باهاش پتیشنم اپروو شد که ریسرچ در همون حوزه کاری خودمه.

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

1 پاسخ

توسط
سلام

موارد مشابه زیاد هست. آفیسر در این مورد از شما سوالی نخواهد پرسید. شما بعد از اینکه گرین کارتتون صادر شد میتونید تقاضای پاس سفید کنید و به مدت دو سال دیگه در خارج آمریکا بمونید.

اصلا وضعیت شما جای نگرانی ندارد.

سالم باشید
توسط
ممنون از پاسخ امیدبخشتون. فقط پاس سفید چیه دقیقا؟ و اینکه بعد از کارنت شدنم و وقتی تو اون کشور در حال پست داک هستم میتونم درخواست بدم سفارتم به اونجا منتقل بشه؟ و آیا اصلا توصیه می کنید این کارو بکنم یا همون آنکارا رو نگه دارم چون با کیسای ایرانی آشناترن؟
توسط
سلام. بله شما میتونید تو اون کشور هم مصاحبه بشید.  من توصیه میکنم تو همون کشور که زندگی میکنید مصاحبه بشید تا هزینه برای شما زیاد نشود. مدیکال و موارد اینچنینین هم برای شما راحتتر خواهد بود.
سالم باشید
توسط
متشکرم. فقط چطور میشه فهمید که سفارت تو اون کشور کیس نخبگان رو هم پردازش میکنه یا نه؟
توسط
درود.
زمانی که شما درخواست انتقال به سفارت جدید میدید خود NVC  بررسی میکنه و اگر اون سفارت کیس نخبگان رو قبول نکنه با انتقال شما موافقت نمیکنه.
سالم باشید

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
مطرح شده می 17, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
2 پاسخ

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...