توسط
سلام. من هفته پیش تو ایروان مصاحبه داشتم. آفیسر خیلی خوش برخورد بود. به من گفت شما ویزا شدید و پاسپورت منو تحویل گرفت. بهم گفته چند روز دیگه میتونی از دفتر یومکس پاسپورت رو تحویل بگیری.
من زنگ زدم به همه آشنا و فامیل اطلاع دادم و یک هفته تو ارمنستان موندم برای دریافت ویزا. امروز هم پاسپورت رو از یومکس تحویل گرفتم. با تعجب دیدم در پاسپورت من اثری از ویزا نیست و یک برگه آبی که AP روی آن تیک خورده بود بهم تحویل دادند.

جدا از هزینه های زیادی که این هفته بر من تحمیل شده بود فشار روانی زیادی بهم وارد اومد و از اونطرف متوجه شدم این داستان برای چند نفر دیگه هم تو سفارت ارمنستان تو ایروان اتفاق افتاده.

شاید دلیلش اقتصادی باشه تا توریست بیشتر تو ارمنستان بمونه و خرچ کنه و شاید هم دلیلش سیاسی باشه که مردم رو از مهاجرت خسته کنند. واقعا نمیدونم.... من چند سال زندگی رفت برای این مهاجرت لعنتی....

میدونم که ویزای مهاجرتی یک حق نیست و یک امتیاز است ولی چرا باید اینطور برخورد بشه؟ اینکه ما میخواهیم کاملا قانونی مهاجرت کنیم چرا باید از اینجا رونده و از اونجا مونده بشیم؟ چرا باید اینقدر مظلوم واقع بشیم و هیچ کسی نتونه از ما دفاع کنه؟

خدایا تو شاهد باش

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

9 پاسخ

توسط
همین بلا رو چند هفته پیش سر من در اوردن و هنوز هیچ خبری از ویزا نشد. اصلا جواب ایمیل رو هم نمیدن
توسط
ویزای شما اومده؟
توسط
سلام. نه تو وضعیت رفیوز مونده هنوز.
توسط
سلام.جسارتا ویزاتون رو گرفتین؟
توسط
زنگ زدید؟
توسط
همه داران انتقال میدن ایروان به امید مصاحبه زودتر ولی غافل از اینکه اینجا به همه دارن AP میدن.
توسط
چه تجربه تلخی! امیدوارم زودتر ویزا به دستتون برسه
توسط
سلام دوستان

ببخشید دیر جواب دادم. این روزها سرمون شلوغه و ویزا گرفتیم. بعد از دریافت پاسپورت از ما مدارک اضافی خواستند و همه رو براشون فرستادیم و ویزا مون صادر شد. ببخشید دیر جواب دادم. ان شالله به زودی خبر ویزای همه بیاد.

متشکرم
توسط
سلام ببخشید به شما چه رنگ برگه ای دادند؟ و اینکه شما برای توریستی اقدام کرده بودید؟
توسط
ویزای مهاجرتی چیه دیگه؟ ویزای تحصیلی کجای دنیا ویزای مهاجرتی هست؟ این ویزا غیر مهاجرتی هست و شما بعد از تحصیل باید به کشور خود برگردید اگر قصد برگشت ندارید یعنی به افسر مهاجرت دروغ گفتید و به حق ویزا نشدید
توسط
کجا نوشته ویزای دانشجویی ؟ ایشون مهاجرتی بود
توسط
سلام دیروز برای  مصاحبه مسافرت توریستی  در ارمنستان  مصاحبه  شدم واقعا سوال نپرسید عجله داشت هرچه گفتم مدارک اوردم گفت لازم نیست ‌ویزای قبلی امریکا را نشانش دادم گفت  اطلاعات اینجا هست یک برگه دادند گفتند بعدا سوالاتی  را باید جواب بدهید اگر شخصی از سوالات تجربه دارد   لطفا به اشتراک بگذارد   . به نظر می‌رسد آن  ارزشی  که باید بگذارند وجود ندارد  که متقاضی دوسال تو نوبت بوده اینهمه رنج سفر  وهزینه و استرس جمع کردن ترجمه  مدارک دال بر برگشت به کشور هیچ کدام را ندید ، متاسفانه فقط زمان تطابق و پنج دقیقه انگشت نگاری زمان صرف شده تو صف وزمان  صرف شده  در بخش  مهم مصاحبه  فقط دو دقیقه اصلا خانم  مصاحبه کننده به من نگاه نکرد ،   قبلا سفارت دبی رفتم خیلی  میز گیشه  ‌زیاد بودو صحبت وسوال  میشد تا قانع شوند بر میکردیم سفارت ارمنستان ساختمان بزرگی است اما  فضای مصاحبه کوچک  بود . اصلا  آن حس غم دوری از فرزندان  را در چهره من  نگاه نکرد . برگشتم منتظر
توسط
خیلی ممنون که تجربتون رو به اشتراک گذاشتید
توسط
سلام میتونم بپرسم الان اومده یا خیر
توسط
سلام ببخشید میشه بپرسم چندوقت بعد ویزا شدین؟ چقدر بعدش منتطر بودین
توسط
سلام فعلا پاسخ ایمیل دریافتی ودادم منتظرم

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

2 پاسخ
مطرح شده می 26, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 29, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...