توسط
ویرایش شده
با درود و احترام

به اطلاع میرساند که بر اساس گزارشهای رسیده به ما از سفارتهای اطراف ایران بخصوص ایروان، اغلب کیسهای مهاجرتی وارد مرحله AP  طولانی میشوند که این منجر به افزایش هزینه از جهت مدیکال مجدد و هزینه های مرتبط با آن میشود.

لازم به توضیح است که مدیکال تنها 6 ماه اعتبار دارد و در صورتی که در این مدت کلیر نشده باشید باید دوباره آن را تکرار نمائید.

لذا توصیه میکنیم تا وقت مدیکال را بعد از مصاحبه رزرو نمائید و در صورتی که وارد پروسه AP  شدید وقت مدیکال را کنسل نمائید و تنها در زمانی که ایمیل اتمام پروسه AP  را دریافت نمودید اقدام به انجام مدیکال و ارسال آن به سفارت نمائید تا در هزینه های شما صرفه جویی شود.

در صورتی هم که ویزا درجا شدید (که احتمالش خیلی هم کم هست) میتوانید بعد از چند روز تاخیر مدیکال را انجام داده و ویزا را دریافت نمائید.

این پیشنهاد بر اساس نتایج گزارشات متقاضیان ایرانی در سفارتهای اطراف ایران به ویژه ایروان ارائه شده است و مسئولیت این تصمیم بر عهده خودتان میباشد.

گزارشاتی داشتیم که خانواده ها حتی برای 10 روز قبل از مصاحبه وارد کشور محل مصاحبه شدند و پس از صرف هزینه بسیار برای هتل و مدیکال وارد پروسه AP  طولانی شدند و در صورت کلیر شدن باید دوباره این هزینه ها را پرداخت نمایند.


سالم باشید.
توسط
ای کاش توصیه شما را انجام داده بودیم.
ما چند نفر برای کتگوری نخبگان رفتیم ایروان و همگی هم AP  شدیم.
الکی پول مدیکال و هتل دادیم
این تجربه ثبت بشه برای  آیندگان
ممنون
توسط
به نظر میرسه اصلا نخبگان اولویت اینها نیست

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

1 پاسخ

توسط
خیلی پیشنهاد خوبی دادید.

شما اگه توجه کنید آنکارا دو پزشک برای مدیکال داره، ابوظبی دو پزشک ولی ایروان 4 پزشک داره برای مدیکال و باز هم وقتها پر هست و دلیل اصلی هم AP طولانی و ناعادلانه و مدیکال مجدد هست.
از نظر تعداد متقاضی، سفارت آنکارا بیشترین پذیرش را داره چون غیر ایرانی زیاده ولی با این وجود با دو تا پزشک کارشون پیش میره.
ایروان پدر من رو برای اولین مدیکال فرستادند تست سل و بعد AP شد. الان هم که مدیکال قبلیش دیگه معتبر نیست و باز هم بعد از کلیر شدن باید پیرمرد رو ببرم مدیکال و باز هم همون داستان.
من فکر میکنم ندونستن قانون باعث این مشکل شده. یکی از دوستانم تو سفارت اروپایی رفته بود خود آفیسر بهش گفته مدیکال نده تا کلیر بشی.
پس این کار قانونی هست.
ممنون از سایت خوبتون
توسط
با توجه به اینکه طبق چک لیست سفارت، مدرک مدیکال یکی از مدارک لازم مورد نیاز در زمان مصاحبه هست و از طرفی رزرو وقت برای مدیکال بر اساس تاریخ مصاحبه می باشد، بنظر امکان به تعویق انداختن زمان مدیکال به بعد از زمان مصاحبه وجود نداشته باشه. از طرفی اگر Ap هم طولانی بشه، بهرحال هزینه سفر هوایی و هتل هم اضافه میشه که بنظر تفاوت خیلی زیادی در هزینه نهایی نداشته باشه. ممنون میشم نظرتون رو اعلام کنید.

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
مطرح شده جولای 13, 2023 توسط کابر مهمان
3 پاسخ
مطرح شده 24 آپریل 2024 توسط کابر مهمان
2 پاسخ
مطرح شده اکتبر 9, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 8 فوریه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 27 آپریل 2024 توسط کابر مهمان

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...