توسط
ویرایش شده توسط

پذیرش و ادامه تحصیل در یک دانشگاه معتبر بین المللی خواسته همه آنهایی هست که میخواهند در کنار یک زندگی با کیفیت به عنوان یک فرد مفید و موثرتر در دنیای کنونی زندگی کنند. بسیاری از جوانان و حتی افراد میانسال امروزه در سرتاسر جهان به دنبال راهی میگردند تا بتوانند به این خواسته خود برسند. حال که به اهمیت ادامه تحصیلی در یک دانشگاه درجه یک  در دنیا پی بردید

باید به دنبال راهی باشید که به این خواسته خود برسید. البته که باید با واقعیت ها هم مواجه شد ورود به یک دانشگاه با رنکینگ خوب بین المللی همیشه برای همه افراد قابل دسترس نیست و در مرحله بعد اگر قادر به ورود به یک دانشگاه طراز اول و اخذ پذیرش از آن نشده اید مایوس نشوید و در گام بعدی سعی کنید در یک دانشگاه متوسط و یا ضعیف تر ولی در یک کشور و شهر با پتانسیل بالا اقدام به پذیرش کنید.

نکته مهمی که شما در این راه باید بدانید روش دستیابی به هدف است. باید در کنار اینکه اطلاعات خود را افزایش میدهید از حرکات عجولانه بپرهیزید.

باید بدانید بیش از ۸۰ درصد افرادی که قصد ادامه تحصیلی در یک کشور و یا دانشگاه خوب دارند در شش ماه اول مایوس میشوند و این به دلیل عجله و عدم اطلاعات کافی است که منجر به از دست دادن سرمایه و انرژی آنها شده است. پس با مطالعه و دانش کار خود را در این مسیر بهتر پیش ببرید. هم اکنون تصمیم بگیرید که میخواهید این راه را بروید. پس حتی این مسیر را با دانش و به مانند یک پروژه پیش ببرید. تا خودتان جدید نباشید کسی به کمک شما نخواهد آمد. پس هم اکنون شروع کنید.

قدم به قدم

برای اینکه بتوانید یک موفقیت با شانس بهتر برای اخذ پذیرش و ادامه تحصیلی در ایک دانشگاه معتبر داشته باشید باید یک برنامه ریزی بر اساس تجارب و بر اساس ساختارهای کنونی تحصیلی دنیا داشته باشید. ما در ادامه شما را با گامهای مهمی که باید برای ادامه تحصیل برداری آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید و با گامهای مهم اخذ پذیرش در یک دانشگاه معتبر بین المللی آشنا شوید. در مرحله اول بدانیم هدف چینی درست میتوانید باعث شود شما در سالهای بعد به مسری که آمده اید افتخار کنید و بر روی زندگی شما اثر مثبتی داشته باشد. چارت زیر را که مهمترین قدمها در اخذ پذیرش تحصیلی میباشد را مرور کنید.

قدم اول: انتخاب رشته

شاید مهمترین قدم در این مسیر بزرگ انتخابی است که با عشق به آن انتخاب حرکت خود را ادامه دهید. سعی کنید بر اساس توانایی و استعداد خودتان و نیز نیاز های فعلی دنیا رشته ای را انتخاب کنید که میدانید در آن موفق خواهید شد.

شاید رشته شما الان کامپیوتر باشد ولی باید بدانیم که در مبحث کامپیوتر هم رشته های مختلفی وجود دارد که باید بر اساس علائق و استعداد و نیز با نگاهی به بازار کار آن را انتخاب کنید. آیا توانایی ادامه راه سخت تحصیل در رشته ای که علاقه ندارید را خواهید داشت. مقصر کسی نیست بجر شما. از دیگران آگاه مشورت بگیر ولی اجازه دخالت ندهید. انتخاب نهایی با شما است ولی مشورت همیشه خوب است. با جمع بندی نظرات خانواده، اساتید و دوستان میتوانید رشته ای را انتخاب کنید که دوست دارید. حتی شاید با مدرک قبلی شما سازگار نباشد. شما محکوم به ادامه رشته قبلی که شاید علاقه و استعدادی در آن نداشته اید نیستید. با قدرت و آگاهی انتخاب کنید. برای ان مسئله وقت بزاید و همواره به آن فکر کنید.

ادامه در پست بعدی...

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

ارسال یک پاسخ

لطفا فارسی تایپ بفرمائید. متشکریم.
نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود

سوالات مشابه

1 پاسخ
مطرح شده جولای 30, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده آپریل 18, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 17, 2022 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده سپتامبر 25, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده سپتامبر 8, 2023 توسط کابر مهمان
0 پاسخ
مطرح شده جولای 27, 2023 توسط دانشنامه بامهاجر
1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 14, 2022 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده جولای 14, 2023 توسط کابر مهمان

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...