توسط
بسته شده توسط
بامهاجر یه جایی هست برای خیلی از مهاجران که هر وقت احساس کردن خیلی تنها شدن بیان و تجربه دیگران رو ببینن.

بی منت و بی غرض میگویم. بامهاجر هم اگر فعالیت اقتصادی کمی داره فقط برای سرپا نگه داشتن این سایت هست و نه بیشتر. شک نکنید هزینه های سرپانگهداشتن این سایت خیلی بیشتر از چیزی هست که خیلی ها حتی فکرش را میکنند.

ما خیلی از قرار دادها را نمیبندیم فقط به دلیل اینکه واقعیت را در شروع میگیم و دوستان چند ماه بعد متوجه میشن چه اتفاقی افتاده.

امروز میخواهم عارض شوم...

اگه سوالی داشتید چه ما و چه خیلی از دوستان ناشناس میان کمک میکنن اینجا. ناشناس بپرس و ناشناس جواب بده و ناشناس جوابتو بگیر...

سوالی داشتید اگر بلد بودیم حتما جواب میدیم

هر چند وقت سوال خصوصی تر داشتید در تلگرام و واتساپ به عنوان دوست پاسخ دادیم ولی گاهی برای برخی از دوستان وظیفه بود بر گردن ما.

اینکه روزی دو سه تا سوال تو واتس آپ و تلگرام اگه یکی بخواد بپرسه و ما جواب بدیم و اگه هم جواب ندیم تهدید و توهین کنید و حساب تلگرام را ریپورت کنید این رسم معرفت و همراهی نیست. یک روز به سایت حمله شود. یکی روز به حساب تلگرام و یک روز به حساب واتساپ.

بی منت کار میکنیم و دوست داریم همچنان بدور از هیاهو کارمان را ادامه دهیم. دوست عزیز اگر این سایت خاموش بشه شک نکنید تک تک ما ضرر میکنیم حتی شما دوست عزیز که خودت دفتر مهاجرتی دارید و روزت رو بدون آمار و اطلاعات این سایت شروع نمیکنید. اطلاعات در این سایت همواره مسیر شما را هم هموار کرده....

قدر اجتماعی که اینجا درست شده را بدونیم...

دوستانم اینچا همه فشری هستند. از دکتر و مهندس و پرفسور، هنرمند و ورزشکار تا مرد بازار و کارمند و دانشجو و.... چون هم مسیر هستید پس کسی بالاتر از کسی نیست. همراه باشیم نه باری بر دوش همدیگر.

گاهی باید مراقب باشیم آدمها خسته نشن. خاموش شدن این سایت جیب خیلی ها را پر میکنه. مسیر مهاجرت تاریک تر از هر مسیر دیگری هست.

سالم باشید
این پست قفل شد و دیدگاهی در آن منتشر نمیشود.
دلیل بسته شدن این بحث: بدون دلیل

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

سوالات مشابه

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...