توسط
با درود و احترام

هر چه به پایان سال مالی 2024 نزدیکتر میشویم اضطراب و دلهره در بین برندگان لاتاری 2024 نیز افزایش می یابد. آخرین ویزا بولتن کارنتی تا کیس نامبر 8500 را برای برندگان لاتاری به ثبت رساند.

در سال 2022 و همزمان با انتشار ویزا بولتن ماه می اعلام گردید که از ماه جون همه برندگان لاتاری ایران و اغلب کشورهای دنیا کارنت خواهند بود و این موجب شد تا افراد زیادی به مصاحبه دعوت شوند. برخلاف آن سال و در سال 2023 به دلیل اشتباه سفارتها در صدور ویزا در اوایل سپتامبر پرونده لاتاری 2023 بسته شد!

در حالی که در آخرین سال از اولین دوره چهارساله ریاست جمهوری دموکراتها این انتظار میرفت تا دوباره همه کیسها کارنت شوند ولی به نظر میرسد با توجه به اشتباهات لاتاری 2023 و از طرفی دیگر هجوم مهاجران غیر قانونی از مرزهای جنوبی، دولت بایدن تصمیم ندارد تا سورپرایزی به برندگان ارائه دهد.

از آنجا که تنها برای ماههای جولای، آگوست و سپتامبر 2024 ویزا بولتن برندگان لاتاری منتشر نشده است بعید میدونیم اتفاق خاصی بیافتد. به نظر میرسد در بهترین شرایط در ماه سپتامبر همه کیسها کارنت شوند که بدون شک این دردی را دوا نمیکند. البته که کارنت شدن کلی میتونه برای ایرانیانی که سفارت چهارم را انتخاب کرده بودند مفید باشد.

آمارهای رسمی از تعداد ویزاهای صادره نیز نشان میدهد که برندگان ایرانی لاتاری به هیچ عنوان در اولویت نیستند و در عوض کشورهایی مثل روسیه و ازبکستان تعداد قابل توجهی از ویزا را به خود اختصاص دادند.

در بین سفارتهای سنتی هم همچنان ایروان اولویت را به شهروندان کشور خود اختصاص داد و خبری از ویزا برای ایرانیان نیست.

باید منتظر ماند و ادامه این بازی دلهره آور را به نظاره نشست. توصیه میکنم اگر شما برنده لاتاری هستید ذهن کودکان و نوجوانانتان را از ویزا دور نگه دارید تا آسیب نبینند. همه ساله تعداد زیادی از برندگان هرگز موفق به مصاحبه و یا کسب ویزا نمیشوند. زندگی خود را بر این اساس نبندید.

آنچه در این نوشته ها آمده است تنها پیش بینی های نویسنده بر اساس تجربه شخصی میباشد و برندگان لاتاری 2024 باید بر اساس آمار و یزا بولتن منتشر شده در هر ماه برای خود برنامه ریزی نمائید.

سالم باشید
توسط
تصور مي كنم نهايتا در جولاي و آگوست تا كيس نامبر ١٠٠٠٠ بيشتر ايرانيها شانس نداشته باشند. چون آگوست و سپتامبر براي كلير شدن دير است. فكر كنم فقط خانم هاي مجرد مي تونن تا سپتامبر اميدوار باشند و اگر كيس نامبرشون بالاست. ما بيچارگان بالاي ١٠٠٠٠ احتمال ويزاشدنمون تقريبا به صفر نزديك شد.
شرايط روابط سياسي هم نشون نميده كه قصد سوپرايز كردن ايراني ها را داشته باشند. امسال احتمالا نهايت ٨٠٠ ايراني ويزا مي شوند. بقول اقا فرهاد، بايد به زندگي قبلي برگرديم تا براي خودمون و بچه ها مشكلي بيشتر رخ ندهد.

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

1 پاسخ

توسط
برای پارسال 24 هزار نفر از آسیا انتخاب کرده بودند، که تا اردیبهشت برای آسیا 19 هزار نفر را اعلان کردن اما از ایران فقط 6 هزار نفر.
امسال 27 هزار نفر از آسیا انتخاب شده، اما برای اردیبهشت ایران و آسیا را به یک اندازه اعلان کردند حدود 9 هزار نفر.

من فکر میکنم امسال شماره های پایین را به سایر کشورهای آسیا و شماره های بالاتر را به ایرانی ها و نپالی ها دادند. اگر حدسم درست باشد امسال تابستان یا ایرانی ها کارنت میشن، چون در شماره های پایین حاضر نبودند و هنوز تعداد ویزای قابل توجهی به ایرانی ها داده نشده یا هم در شماره بالای 20 هزار به اصطلاح کات_آف میشن، یعنی تا 20 هزار نفر را اعلان می کنند. به نظرم امسال از ایران به 2 هزار نفر ویزا داده میشه که جبران شیرین کاری پارسال باشد. :-)

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
مطرح شده سپتامبر 11, 2023 توسط گروهی از برندگان لاتاری 2023
1 پاسخ

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...