توسط

این مقاله ادامه از مقاله آموزش استارت آپ ویزا میباشد

قدم سوم: ثبت درخواست

بعد از نوشتن بیزنس پلن شما باید درخواست خود را به یکی از مراکز مورد تائید دولت کانادا ارسال نمائید تا آنها نیز بعد از بررسی و در صورت تائید نهایی نامه پشتیبانی ویزای شما را که به اصطلاج Letter of Support یا با مخفف LOS شناخته میشود صادر کنند. که البته کار به همین آسانی نیست و شاید در این مسیر چندین بار نیاز به جلسات متعدد مجازی داشته باشید.

بر اساس وب سایت اداره مهاجرت کانادا در حال حاضر سه دسته از مراکز و شرکتها که لیست آنها نیز در وب سایت اداره مهاجرت همواره به روز رسانی میشود قادر به ارائه نام پشتیبانی ویزا هستند. به این مراکز و شرکتها Designated organizations نیز گفته میشود. به این دلیل به روز رسانی های زیاد بهتر است لیست این مرکز را در این لینک مشاهده فرمائید.

مراکز ارائه دهنده نامه پشتیبانی برای ویزای استارت آپ کانادا سه دسته میباشند. که میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

۱- Designated Canadian venture capital fund  این گروه که به عنوان گروه سرمایه گذاران کانادایی معروف است باید بپذیرند که برای بیزینس پلن شما حاضر به سرمایه گذاری تا مبلغ ۲۰۰ هزار دلار کانادا را خواهند داشت. در صورتی که از هر یک از موسسات کانادایی که در این لیست (سرمایه گذاران با خطر بالا) موفق به اخذ نامه پشتیبانی مالی شدید آنگاه قادر خواهید بود تا وارد مرحله بعد شوید. روش هر کدام از این مراکز متفاوت است و گاهی آنها تنها به کسب و کارهایی که از قبل پا گرفته و سوابق گردش مالی خوبی داشتند نامه تائید را میدهند. بهتر است پیش از هر اقدامی نسبت به این مسئله مطمئن شوید.

۱- گروه دوم که به فرشتگان سرمایه گذاری مشهور هستند به نام Designated Canadian angel investor group هم شناخته میشوند. در این گروه شما نیاز به اخذ موافقت برای حمایت مالی به ارزش ۷۵ هزار دلار کانادا خواهید بود  که شرایط کمی آسانتر است. برای کسب نامه از این مراکز نیز نیاز به مکاتبه و چند جلسه مجازی نیز خواهید داشت. این گروه هم سخت گیری هایی بر اساس سوابق خود خواهند داشت. بهتر است از قبل مطمئن شوید که آیا مرکزی که با آنها کار خواهید کرد حاضر است به یک ایده نامه پشتیبانی بدهد و یا نیاز به کسب و کاری دارند که گردش مالی دارد.

۳- گروه Canadian business incubator program  دسته سوم از مراکز مورد تائید اداره مهاجرت کانادا میباشد. این گروه برای اینکه نامه حمایت مالی خود را صادر نماید از شما میخواهد تا در کلاسهای آموزشی آنها شرکت نمائید. پس از طی یک دوره و موفقیت در کلاسها شما قادر به دریافت نامه پشتیبانی خواهید شد.

بر اساس تجارب نشان داده شد سه نکته مهم میتواند شما را در اخذ موفق نامه پشتیبانی کمک نماید. یک: داشتن بیزنس پلن قوی  دوم: داشتن یک وب سایت مناسب برای بیزنس پلن  و سوم: توانایی صحبت به زبان انگلیسی در جلسات.

لیست به روز شده مراکز سه گانه در این لینک قرار داده شده است.

در صورتی که موفق به اخذ نامه پشتیبانی یا LOS از هر کدام از مراکز شدید میتوانید در مرحله بعد برای ویزای اقامتی خود اقدام فرمائید.

گام نهایی و چهارم: درخواست ویزا

در صورتی که موفق به اخذ نامه پشتیبانی شدید میتوانید  برای اخذ ویزای کانادا اقدام فرمائید. در مرحله اول اقامت دائم به شما و همه افراد خانواده شما صادر خواهید شد. کل فرایند دریافت ویزای کانادا در ویزای استارت آپ معمولا بین ۶ تا ۱۸ بطول می انجامد. برای اینکه درمرحله دریافت ویزا موفق باشید باید نمره زبان، نامه های تمکن مالی و مدارک مرتبط با سوابق شغلی و تحصیلی و مدارک مربوط به کسب و کار خود را نیز به همراه داشته باشید. باید همواره سایت اراده مهاجرت را بررسی نمائید تا در صورتی که نیاز به مدارک تکمیلی برای اخذ ویزا داشتید آنها را به ثبت برسانید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

ارسال یک پاسخ

لطفا فارسی تایپ بفرمائید. متشکریم.
نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود

سوالات مشابه

1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 5, 2022 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 3, 2022 توسط کابر مهمان
3 پاسخ
5 پاسخ
مطرح شده اکتبر 20, 2022 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 3 ژانویه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده آگوست 19, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...