توسط
دوستان چقدر زودتر اطلاع میدن واسه مصاحبه و لیست مدارک لازمه رو میشه به من بگید . من برای پدر مادرم گرین کارت اقدام کردم.

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

3 پاسخ

توسط
حداقل یه ماه و بلکه هم چند روز بیشتر.

برای مدارک بسته به نوع کیس و کتگوری داره. اصولا باید اصل مدارکی که اسکن رو فرستادید همراه داشته باشید به همراه اصل ترجمه.

توسایت هم سرچ بفرمائید

مدارک مهم:

اصل شناسنامه و ترجمه

کارت پایان خدمت و ترجمه

عقدنامه و ترجمه

کارت ملی هم گاهی میخوان پس ترجمه بیارید

و....
توسط
سلام دوستان چندتا سوال برای پرونده مادرم داشتم که هفته پیش یرای مصاحبه ارمنستان رفت الان با اینکه مادرم شخصا مصاحبه بوده دوباره درخواست اصل گذرنامه کردند واز طرفی processing administrative تیک زدند ، مادرم میگه مترجم گفتند اصل مدارکی که بخوان اگه تهیه و فرستاده بشه ویزا رو گذرنامه مادرم زده میشه کسی تجربه ای داره به من بده ! ؟؟
توسط
الان اصل گذرنامه رو نمیخوان. منظور سفارت اینه که بعدا که کلیر شدن مادرتون اصل پاسپورت رو بفرستید دفتر یومکس. الان فعلا نقص مدارک رو برطرف کنین و جواب سوالات بک گراند چک رو بدین تا زودتر پروسه شروع بشه
توسط
برای بک گراند چک بعد از ارسال جوابهای درخواست شده از طرف سفارت چقدر زمان می‌بره تا ایمیل از سفارت بیاد برای رد یا قبولی ویزا
توسط
با سلام

فعلا که AP ارمنستان حدود یک سال طول میکشه. البته امیدوارم برای شما کمتر باشه. ولی من هر چی پرس و جو میکنم و در سایت ها و کانال های تلگرامی میخونم اکثرا میگن بالای یک سال است که AP هستند (من خودم الان 4 ماه که AP هستم و  هیچ update ای هم از 4 ماه پیش نخوردم. آخرین update پرونده من مربوط میشه به زمان دریافت ایمیل تاییدیه جوابهای من به سوالات ایمیل AP. که نشون میده پرونده از آن زمان اصلا باز نشده!)

خواهش من از تمام دوستانی که سیتیزن آمریکا هستند این است که در مورد این روند ناجوانمردانه AP به نمایندگان مجلسشون (هر county یک نماینده دارد) و سناتور ایالتشون (هر ایالت دو سناتور دارد) نامه بنویسند و اعتراض کنند.

سپاس

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
3 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 14, 2022 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 15, 2023 توسط کابر مهمان
0 پاسخ
مطرح شده آپریل 20, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 18, 2023 توسط کابر مهمان

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...