توسط

با درود و احترام

متقاضیان ویزای گلوبال تلنت استرالیا به خوبی میدانند که اولین گام برای اقدام در این مسیر یافتن نامینیتور است. یک نامینیتور باید فرم شماره 1000 را تکمیل کند تا شما بتوانید درخواست خودتان را ارسال فرمائید.

نامینیتور باید در حوزه علمی شما هم سطح و یا قوی تر از شما باشد. همچنین باید مقیم و یا شهروند استرالیا و یا نیوزلند هم باشد. نامینیتور هیچ مسئولیتی در قبال شما نخواهد داشت پس هیچ نگرانی از این بابت نباید در او ایجاد شود.

از آنجا که اولین دغدغه دوستان در مسیر گلوبال تلنت یافتن نامینیتور میباشد چند راهکار عملی که به تجربه هم جواب داده است را به شما معرفی میکنیم. امیدواریم که راهگشا باشد.

✅- رزومه خودتان را باز نویسی کنید
بارها و بارها افراد توانمندی را دیدیم که رزومه خودشان را خیلی ساده نوشتند. دیگران اولین چیزی را که قضاوت میکنند رزومه شماست. آنها شما را هرگز ملاقات نکرده اند. پس یک رزومه باید تا حد امکان توانمندی های شما را به خوبی نمایش دهد.

✅- سوشیال مدیا
حتما از لینکدین برای کانکشن استفاده فرمائید. بهترین جا برای به دست آوردن اعتماد نامینیتور ها لینکدین است. پروفایل قوی درست کنید و کانشکنهای خوبی در لینکدین ایجاد کنید. سپس با فالو کردن افراد مورد نظر درخواست خود را برایشان ارسال کنید. اغلب دوستان از این طریق موفق به ارتباط با نامینیتور ها شده اند.

✅- ایمیل بزنید
به افرادی که فکر میکنید میتوانند به شما کمک کنند ایمیل بزنید. یکی از بهترین روشها ایمیل زدن به افرادی است که پیش از این از مقالات شما در کارهای علمی خودشان استفاده کرده بودند و در واقع شما رفرنس مقالاتشان بوده اید.

✅ - شرکتهای تجاری
برخی از موسسات و شرکتهای استرالیایی میتوانند در این زمینه به شما کمک کنند. البته این شرکتها هزینه ای از شما دریافت خواهند کرد و سپس رزومه و مدارک شما را بررسی میکنند و در صورت تائید نامینیتور شما میشوند. البته که اگر درخواست شما رد شود پول داده شد بازگشت نخواهد کرد (پیش از این برخی از این شرکتها در همین سایت معرفی شده اند).

توصیه: اگر سرتان شلوغ است میتوانید یک فرد کمکی (اعضا جوان خانواده و یا یک دانشجو) را مامور کنید تا پیگیری پیدا کردن نامینیتور را برای شما انجام دهد. میتوانید هزینه ای برای این منظور کنار بگذارید. بدون شک ارزش دارد.

نکته: فرایند یافتن نامینیتور میتواند پروسه چند روزه و در برخی موارد چند ماهه و سال باشد بنابراین بامهاجر در این زمینه نمیتواند بجای شما برای یافتن نامینیتور اقدام نماید.

امیدوارم این نوشته ها برایتان مفید بوده باشد

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

1 پاسخ

توسط
سلام
به نظر شما داشتن سایت میتونه مهم باشه؟ من میخوام یه سایت آنلاین بزنم و بیوگرافیم و پروزه هام رو بزارم توش.
توسط
درود و احترام
اگر در این زمینه کار کنید خیلی خوب هم هست.
سالم باشید

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 11 ژوئن 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 22 آپریل 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 27 فوریه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 17 فوریه 2024 توسط کیومرث
1 پاسخ
مطرح شده 4 فوریه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 27 ژانویه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 11, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...