توسط
سلام. من خواستم اسمم رو بعد از مهاجرت عوض کنم. لطفا راهنمایی کنید چه مراحلی داره؟ ایالت کالیفرنیا آمریکا هستم

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

1 پاسخ

توسط
سلام دوست عزیز. میخواستم تجربه خودم تو تغییر اسم در اختیار دوستان بزارم.  اسم و فامیلی ما پیشوند و پسوند داره ، تعداد حرفش خیلی زیاده تو انگلیسی، تو این یک ماهی که تو آمریکا بودیم اکثرا جاهایی که رفتیم همشون اشاره کردن چقدر اسمتون طولانیه. واسه همین به فکر کوتاه کردن اسم افتادیم. یه سرچ یه روزه که تو اینترنت زدم فهمیدم خیلی داستان داره که خلاصه وار اینجا مینویسم شاید برای کسایی که مشکل ما رو دارن جالب باشه.
اول باید برید دادگاه شهر خودتون اونجا درخواست تغییر اسم بدید. معمولا ۵ تا فرم داره که باید پر بشه و این تغییر اسم باید تو یکی از روزنامه های محلی به مدت یک ماه چاپ بشه . معمولا این مرحله حدودا ۵۰۰ دلار خرج داره و شاید یک ماه تا سه ماه طول بکشه که تایید بشه.
اگه دادگاه درخواستتون رو قبول کنه ، بهتون یه نامه میده که برید تو تمام مدارکتون اسمتون رو تغییر بدید . که مهمترین مدارک  ssn و گواهینامه و گرین کارته . که هر کدوم جدا جدا باید به موسسه مربوطه سر بزنید کاراشو انجام بدید . یه هزینه هم برای چاپ دوباره گرین کارت باید پرداخت بشه و شاید ۶ ماه یا بیشتر طول بکشه تا بیاد.

من خودم در همین حد سرچ کردم شاید یه قسمت هایی رو هم اشتباه گفته باشم . اینجا میخواستم بپرسم آیا کسی صفر تا صد این پروسه رو رفته که یه زمان حدودی بهمون بده که چقدر زمان میبره تا رو گرین کارت هم اسممون تغییر کنه. و چه چالش هایی داره بعدا برای رفت و آمد به ایران؟؟

و آیا اصلا عملی و منطقی هست که الان تغییر بدیم یا بزاریم زمانیکه سیتیزن شدیم ؟ ( چون اون موقع میگن که خیلی راحته و دادگاه نمیخواد ، ولی مشکلی هم که داره پنج سال با این اسم زندگی کردیم و مطمئنا مدارک بیشتری نسبت به الان داریم که باید اسمشون رو تغییر بدیم )
توسط
من بعد از سی تی زن شدن هم نتوانستم اسمم را تغییر بدم چون باز هم باید مسیر دادگاه رو طی کنیم و در روزنامه چاپ بشه و غیره .

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
مطرح شده آگوست 17, 2023 توسط کابر مهمان
2 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 9 ژانویه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 12, 2023 توسط m2006zhan
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 20 می 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 19 آپریل 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
2 پاسخ
مطرح شده نوامبر 14, 2022 توسط کابر مهمان

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...