توسط
سلام و تشکر بابت راهنمایی های همیشه عالی تون.

من مربی فیتنس و بدنسازی هستم. توی چند پست قبلی چند تا مدرک معتبر کردین برای بدنسازی تو آمریکا. برای بعضیاشون گفتین که حداقل کارشناسی تربیت بدنی میخوان. سؤالم اینه که رشته من تربیت بدنی نیست و میخوام ارشد تربیت بدنی یا یک رشته مرتبط رو توی یک دانشگاه آنلاین معتبر بگیرم که مدرکش معادل دانشگاه های حضوری باشه. ما منتظر مصاحبه نخبگان هستیم و میخوام تا ویزامون صادر بشه، بتونم مدارک لازم رو برای کار داشته باشم. میشه لطفا راهنمایی کنید که چه دانشگاه انلاینی مدرک ارشد معتبر داره؟

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

1 پاسخ

توسط
با درود و احترام

برای کار در باشگاههای معمولی و بدنسازی های فیتنس نیاز هست تا فقط دیپلم داشته باشید و در آزمون CPT  شرکت کنید و نمره بیارید. آزمون در کشورهای اطراف ایران برگزار میشه.

برای مربیگری حرفه ای برای کار بدنسازی با تیم و یا ورزشکار حرفه ای نیاز به مدرک CSCS  است که در کل دنیا معتبر هست. ریز نمرات لیسانس از دانشگاهای مورد تائید وزرات علوم برای دوره چهارساله نیاز اولیه این آزمون بوده و بعد باید در آزمون شرکت کنید و نمره بیارید. این آزمون هم در اغلب کشورهای دنیا برگزار میشود. این اطلاعات موثق است از یکی از کیسهای ما که الان در آمریکا مربیگری میکند و استاد دانشگاه است به دست آمده.

اغلب افراد نیاز به مدرک دوم ندارند زیرا فقط مربی معمولی هستند.

دانشگاههای آنلاین برای این کار معتبر نیستند. ضمن اینکه ارشد و حتی دکتری در رشته علوم ورزشی مهم نیست. حتما باید کارشناسی در این رشته گذرانده باشید.

خیلی از مربیان خارجی مشغول در ایران که بدنسازهای بین المللی تیم های حرفه ای هستند این مدرک را دارند.

سالم باشید
توسط
خیلی ممنونم بابت این اطلاعات ارزشمند که واقعا جای دیگه ای نمیشد به این سرعت پیدا کرد. من به واسطه کار همسرم در یکی از کشورهای اروپایی اقامت خواهم داشت. میخواستم ببینم به نظر شما تو یکی از دانشگاه های معتبر همون کشور، کارشناسی تربیت بدنی رو شروع کنم تا وقتی وارد آمریکا بشم یا اینکه کلا وایسم تا وارد آمریکا بشم و اگه بخوام همونجا شروع کنم؟ و اینکه پیشنهاد نمی کنید که ارشد تربیت بدنی بگیرم تو اروپا؟
توسط
درود
درس خوندن بد نیست ولی اگر هدف مربیگری حرفه ای هست حتما کارشناسی رو باید بگیرید و چون 4 ساله هست بهتره تو آمریکا شروع کنید.
این لینک توضیح آزمون هست.
https://www.nsca.com/globalassets/certification/certification-pdfs/nsca-certification-handbook.pdf
سالم باشید
توسط
خیلی ممنون. چند تا سرال دیگه هم داشتم. اول اینکه برای اینکه خودم تو آمریکا بتونم یه هوم جیم یا یه جیم برای خودم راه بندازم، چه مدارکی لازمه؟ کلا روند مجوز  گرفتنش چجوریه؟
و اینکه بمیشه لطفا مدارک ممعتبر مربیگری یوگا و کراس فیت رو هم بفرمایید برای آمریکا که تا وقتی تو اروپا هستم بتونم اونا رو هم بگیرم
توسط
با درود و احترام
سوال شما خیلی فنی شد و حتما به احترام شما و خیلی از دوستان دیگر  مربی و ورزشکار که در این سایت فعالیت میکنند به زودی پس از بررسی قوانین فدرال و ایالتی اطلاعات لازم را جهت بهره برداری منتشر خواهیم کرد.

سالم باشید
توسط
خیلی ممنون، لطف می کنید. منتظر هستم. بازم ممنون

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
مطرح شده آگوست 10, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده 10 فوریه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 7, 2023 توسط آرمان
1 پاسخ
مطرح شده 29 فوریه 2024 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده دسامبر 15, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
مطرح شده اکتبر 30, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
0 پاسخ
مطرح شده اکتبر 17, 2022 توسط کابر مهمان
0 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 20 مارس 2024 توسط کابر مهمان

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...