توسط
سلام. متاسفانه ویزای تحصیلی رد شد. همزمان ویزیتور ویزای همسر و فرزند هم رد شد. تنها دلیلی هم که آوردن نداشتن فمیلی تای قوی بود. الان چه پیشنهادی دارین؟ درخواست مجدد ولی این دفعه بدون فرزند و همسر (که فمیلی تای قوی بشه)؟ یا اعتراض؟ یا کلا بی خیال شدن و رفتن به یه مسیر دیگه؟ چه مسیری؟

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

1 پاسخ

توسط
درود بر شما

در موارد مشابه بدون همسر و فرزند توصیه کردیم و ویزا شدند. البته که هیچ چیز صد در صد قابل پیش بینی نیست. همین مسیر را با تغییر گفته شده ادامه دهید.
در مورد مسیر های دیگه هر کیس فرق داره. اینکه بتونید با ویزیتور ویزا برای کنفرانس، دوره های کوتاه مدت آموزشی و یا کارگاههای علمی وارد بشید هم یک گزینه دیگه هست.
توسط
یعنی دوباره از اول درخواست بدم؟ استادی پلن عوض بشه؟ تو استادی پلن بگم که همسر و فرزند میمونن؟ انگشت نگاری مجدد که لازم نیست؟
توسط
درود.
انگشت نگاری مجدد نیاز نیست.
به نظر میرسه پرونده شما ریکانسیدر و نوت نیاز نباشه چون کامل مشخص هست چه دلیلی برای ریجکت بوده. توصیه میکنم یک بار پرونده را با دقت بخونید. ایندفعه استادی پلن با دقت بیشتر و حتی در بعضی جاها لینک دار کنید تا تائید بشه حرفتون. مثلا لینک به یک سایت کاری و .... وقت بیشتری بزارید برای استاد پلن نه یک روز بلکه چند بار و چند بار بخونید.  ریسابمیت نتیجه خوبی میتونه بده.
سالم باشید
توسط
ممنون. تنها دلیل فمیلی تای ضعیف بوده. چه لینکی برای این بذارم؟
توسط
شما الان دارید بدون خانواده ریسابمیت میکنید. پس در استادی پلن هم بهتره تغییر بدید. در استادی پلن منظورمه که باید تغییراتی ایجاد کنید که اثبات بیشتری بر برگشت شما به ایران داشته باشد. باید خوب مطالعه کنید و استادی پلن قوی بنویسید برا اساس تغییر در پرونده. برای بحث فمیلی تا یک کاور لتر آماده بفرمائید و توضیحات لازم را در آن داشته باشید.
توسط
ممنون متوجه شدم. مراحل ریستبمیت مثل همون دفعه قبله دیگه؟ درسته؟ فقط این دفعه همسر و فرزند لازم نیست
و اینکه لازمه تو استادی پلن در مورد سابمیت قبل صحبت بشه و ذکر بشه که تنها دلیل ریجکت تای ضعیف بوده و الان تای قوی هست؟ یا اینکه اصلا نباید به اون اشتره بشه؟
توسط
یک سوال دیگه اینکه تمکن مالی باید جدید باشه یا همون قبلیه مال چند هفته پیش میشه؟
توسط
درود بر شما
گردش حساب همون قبلی باشه ولی تمکن جدید بگیرید. البته این یک توصیه هست و گاهی با همون تمکن قبلی هم قبول میکنند.
سالم باشید
توسط
سلام وقت بخیر من وهمیرم برای درخواست ویزای توریستی اقدام کردیم و ما هر دو پرستار هستیم و برای تای عاطفی دختر ۵ ساله امرو قرار دادم و ریجکت شدیم ایا دلیل بیشتر ریجکتی ما میتونه همراه نبودن دخترمون باشه ؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
توسط
با درود و احترام

بر خلاف ویزای توریستی در ویزاهای تحصیلی بهتر است همزمان اعضا خانواده باهم اقدام کنند. به نظر میرسد تای قرار دادن کودک خردسال اشتباه بوده است.

سالم باشید

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

2 پاسخ
مطرح شده آگوست 11, 2023 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده نوامبر 7, 2022 توسط کابر مهمان
1 پاسخ
1 پاسخ
مطرح شده 29 ژانویه 2024 توسط کابر مهمان

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...