توسط
سلام
من برنده لاتاری 2025 هستم. اصلا نمیدونم بعد از برنده شدن چیکار باید بکنم؟ تو گوگل شما را پیدا کردم.
ممنون

ارزیابیمشاوره اختصاصی - درخواست سرویس

Social Icons

1 پاسخ

توسط
سلام. اولا که مبارکه. اولین کاری که باید انجام بدهید گرفتن یه جشن کوچیک واسه خودتونه. دومین و مهمترین کار نگفتن این موضوع به دیگرانه! یعنی این از همه مهمتره. مگر اینکه اعصاب فولادی داشته باشید. ما که نگفتیم (حتی به پدر و مادر) ، استرس داره اذیتمون می کنه. فروش اموال، ترک کار، ترک تحصیل، گفتن به دیگران بزرگترین اشتباهات برندگان است. کیس نامبرتون را هم به هیچ کس دقیق نگید.

اول باید فرم DS260 را پر کنید. نمونه ها و راهنماهای زیادی در اینترنت هست برای تکمیلش. مدتی که زمان دارید برای تکمیلش بسته به کیس نامبرتون داره. اونایی که شماره های پایین اند بهتره زودتر پر کنند. امثال ما با شماره های بالا آبان هم ارسال کردید مشکلی نیست. زیاد سخت نیست. اطلاعات مشخصات شخصی برنده و خانواده، سابقه سکونت، سابقه کار و تحصیل را می خواهد.

دوم جمع آوری مدارکتون. مثل آزاد سازی مدارک دانشگاهی، تعویض پاسپورت اگر تاریخ نداره، تعویض شناسنامه قدیمی و ...

سوم واکسیناسیون (توصیه می کنم فقط هپاتیت را الان بزنید. چون دوز سومش شش ماه طول می کشه) بقیه واکسن ها را بذارید دعوت به مصاحبه شدید سریع انجام می شه.

چهارم چک کردن کارنتی ها از اول اکتبر 2024. هر ماه کارنت شدید منتظر دریافت ایمیل دعوت به مصاحبه باشید.

مهمترین نکته ابهام دار انتخاب سفارته که می توانید از بزرگواران نظیر همین پیچ مشاوره بگیرید و مثل ما سرخود عمل نکنید! این افراد عملکرد سفارت ها در شماره های مختلف را خوب می دانند. برخی سفارت ها در شماره های پایین خوب عمل می کنند بالایی ها را گاف می دهند. برخی هم نه. اینو فقط اونایی که کیس زیاد می بینند می دونند.
ما خودمون تحلیل کردیم حالا کارنت هم نشدیم! اما شنیدم سفارت ما داره شدیدا دیر دعوت می کنه و یا اصلا دعوت نمی کنه. رفتیم تو کار توکل به خدا!!!!!
توسط
احسنت بهتون خوب و شفاف براشون توضبح دادید ماهم بهره بردیم
توسط
لطف دارید. من تجربه یکسال خودم را نوشتم. خیلی بهم سخت گذشت. هر لحظه اش امید و ناامیدی بود.  با هر حرکت KCC ما تنمون لرزید. برای همین به سعی کنید قوی باشید. تاکید می کنم به کسی نگید! (این توصیه را همه، بخصوص اونایی که ویزا شدن به ما کردند. ما هم به شما می گیم) راستی، اگر مدارکتون را تکمیل کردید تا دعوت به مصاحبه نشدید به ترجمه ندهید. بیخودی پول می دهید. یک دارالترجمه نزدیک خودتان پیدا کنید. حداکثر انجام این کار یک ماه طول می کشد. از زمان دعوت به مصاحبه شما دو ماه فرصت دارید. در این دو ماه هم واکسن می تونید بزنید، هم ترجمه کنید. پس بیخود هزینه ترجمه ندهید. فقط مدارکتون را آماده کنید و آزادسازی ها را انجام دهید که به محض دعوت به مصاحبه، بدید برای ترجمه و شروع به واکسیناسیون کنید.
برای ما هم دعا کنید ته مونده شانس لاتاری 2024 به ما هم برسه :)

✅ پاسخ دهی و یا مشاوره ویژه: سریع، دقیق، اختصاصی

مرحله دوم گرین کارت نخبگان آمریکا

مشاهده تجربه دوستان در کار با بامهاجر

ویزای تحصیلی: پذیرش و ویزا

ویزای توریستی کانادا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

مشاوره برای مصاحبه سفارت آمریکا

ویزای توریستی آمریکا: در پنل پیشرفته مهاجرتی دانشنامه بامهاجر

پنل پشتیبانی آنلاین برندگان لاتاری

استارت آپ کانادا

سوپروایزر ویژه گرین کارت نخبگان

پشتیبانی از گرین کارت خانوادگی

سوالات مشابه

1 پاسخ
1 پاسخ
2 پاسخ

به بزرگترین دانشنامه آنلاین مهاجران ایرانی خوش آمدید. این جا میتونی برای حل مشکلت سوال بپرسی و اگر تونستی به سوالات سایرین هم جواب بدهید تا مشکلشون حل بشه. همه ما اینجا به هم کمک میکنیم.

ثبت درخواست

پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی تلگرام

رزرو وقت مشاوره آنلاین

تماس با ما       ارزیابی تخصصی

دانشنامه آنلاین با مهاجر Sticky Banner
X مشاوره ویژه
X
...